2777
2789
عنوان

امشب بعد

| مشاهده متن کامل بحث + 5302 بازدید | 242 پست
اهان اره سخته با بچه کوچیکولی هر شب نمیشه رفت خونه مامان یا مامان بزرگ کهمن اشپزی رو دوس دارم لذت بخ ...

خود اشپزی سخت نیس میدونی بچه واسه ادم اعصاب نمیزاره من ذاتا سگ اخلاقم اینم میرینه ب اعصابم بدتر😂

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه سوال بی زبط بینیتون رو خودتون خواستین بزرگ عمل کنن؟؟نسبت به عملی بودنش خیلی بزرگه اخه

😂😂😂😂عملی نیس که مماخ خودمه میخواستم عمل کنم دیگه حامله شدم و الانم ک نمیزاره

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

ما اگه وضع مالی اوکی باشه ماهی یه بارساندویچ یا مرغ سوخاری میگیریم فعلا ۶برج هست که قسط داریم اوکی ن ...

عزبزممممم منم شابد اگه غذا میپختم انقد پول اصراف نمیشد هر دفع بخدا دوتا ساندوبچ میشع با نوشابه میشع ۶۵۰ تومن

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

ای جووونم خدا حفظش کنه من مامانم برای دخترم میپزه میفرسته اش سوپ ابگوشت ماستم خودش براش درس میکنه من ...

شوخی نمیکنی؟؟ چرا حس میکنم داری الکی میگی


وااا



عذاب وجدان نمیگیری انقد زحمتت رو دوش مادرته

وچه تقدیرها به تدبیرها خندیدند🥺💔😔

من همیشه غذا میپزم از غذای بیرون بدم میادهرزگاهی بیرون میخوریم

خیلیییی خوبه افرین

تامیک جدیدمم بیاااا😅

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

شوخی نمیکنی؟؟ چرا حس میکنم داری الکی میگیواااعذاب وجدان نمیگیری انقد زحمتت رو دوش مادرته

ن بخدا دروغم چیه 😂نبابا عذاب وحدان چیه نوه دارشون کردم مگه کمه🤣

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣کش اومدم از گشادی

حیف نیست تو به این مهربونی ونازی

آشپزی نکنی


من روزی دو وعده آشپزی میکنم


امروز کوکو پختم برا شب موند دخترام نخوردن


کیک پخته بودم خوردن



فک کن گفتن تکراریه نمیخوریم روزی دو وعده غذا میپزم


فردا قرار آش بپزم ومرغ

وچه تقدیرها به تدبیرها خندیدند🥺💔😔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792