سوگندنامه مدیر استارتر عضویت: 1398/02/21 تعداد پست: 371 عنوان میگرن 100 بازدید | 19 پست چرا باید میگرن و دیسک کمر و افسردگی درمان نداشته باشه😭 1404/08/08 | 12:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
saray393 عضویت: 1401/11/21 تعداد پست: 23289 میگرن رو باید رعایت کنی وعدهای غذایی سر وقت استراحت ۸ ساعت کاما تو اتاق تاریک. سروصدا و نور زیاد نباشی گشنه و تشنه و کم خواب نباشی و استرس و دلهره نداشته باشی سلامتی و خوشبختی دخترم
سوگندنامه مدیر استارتر عضویت: 1398/02/21 تعداد پست: 371 میگرن رو باید رعایت کنی وعدهای غذایی سر وقت استراحت ۸ ساعت کاما تو اتاق تاریک. سروصدا و نور زیاد نبا ... قرص میخورم که به اتاق تاریک نکشه ولی خب باید هر روز قرص بخورم معده م داغون شده بخاطر کمرم میگرن اعصاب انقد قرص خوردم
saray393 عضویت: 1401/11/21 تعداد پست: 23289 قرص میخورم که به اتاق تاریک نکشه ولی خب باید هر روز قرص بخورم معده م داغون شده بخاطر کمرم میگرن اعصا ... وای عزیزم زیاد نخور مگه هر روز سردرد داری؟دیسک داری یا سیاتیک؟ سلامتی و خوشبختی دخترم
سوگندنامه مدیر استارتر عضویت: 1398/02/21 تعداد پست: 371 وای عزیزم زیاد نخور مگه هر روز سردرد داری؟دیسک داری یا سیاتیک؟ دیسک و سیاتیک با هم. سردردام تقریبا هر روزن. بخاطر سردردام نمیتونم استخر برم برای کمرم از بوی کلر سردرد میشم
saray393 عضویت: 1401/11/21 تعداد پست: 23289 بوی تند پس حساسی عزیزمبادکش از پشت گردن برای سردرد و از کمر و کشاله پا برای سیاتیک خوبه فقط روی ستون فقرات ننداز کمرت مواظب باش سلامتی و خوشبختی دخترم
saray393 عضویت: 1401/11/21 تعداد پست: 23289 عزیزم حجامت برای پاکسازی کبدت خوبه سلامتی و خوشبختی دخترم
سوگندنامه مدیر استارتر عضویت: 1398/02/21 تعداد پست: 371 بوی تند پس حساسی عزیزمبادکش از پشت گردن برای سردرد و از کمر و کشاله پا برای سیاتیک خوبه فقط روی ستون ... با بوی عطر و ادکلن سردرد میشم
سوگندنامه مدیر استارتر عضویت: 1398/02/21 تعداد پست: 371 عزیزم حجامت برای پاکسازی کبدت خوبه حجامت و قهوه فقط چند ماه تأثیر داشت باز دوباره شروع شد سردردام
saray393 عضویت: 1401/11/21 تعداد پست: 23289 حجامت و قهوه فقط چند ماه تأثیر داشت باز دوباره شروع شد سردردام بله موقتی هستش ولی بلد باشین بادکش بهتر از داروهای شیمیایی هستش چون دارو زیاد برای کبد خوب نیست منم همین کارو میکنم سلامتی و خوشبختی دخترم
saray393 عضویت: 1401/11/21 تعداد پست: 23289 با بوی عطر و ادکلن سردرد میشم واسه بو حساسی عزیزم سلامتی و خوشبختی دخترم
سوگندنامه مدیر استارتر عضویت: 1398/02/21 تعداد پست: 371 بله موقتی هستش ولی بلد باشین بادکش بهتر از داروهای شیمیایی هستش چون دارو زیاد برای کبد خوب نیست منم ... بادکش برای کمر خوبه؟
saray393 عضویت: 1401/11/21 تعداد پست: 23289 بادکش برای کمر خوبه؟ من برای سیاتیک مامانم میندازم کمر و کشاله و ساق پاهاش تا مدتی خوب میشه سلامتی و خوشبختی دخترم
saray393 عضویت: 1401/11/21 تعداد پست: 23289 بادکش برای کمر خوبه؟ حتی موقع سردرد خودم از پشت گردن میندازم دیگه دارو نمیخورم خوب خوب میشم سلامتی و خوشبختی دخترم
saray393 عضویت: 1401/11/21 تعداد پست: 23289 اتفاقا امروز صبح سردرد داشتم انداختمبلد باشین امتحان کنیدخواستی درخواست بده عکسشو بفرستم برات سلامتی و خوشبختی دخترم