2789
عنوان

رژیم

519 بازدید | 35 پست

یه رژیم خوب میخوام که کنارورزشم داشته باشم🙏

تیکر رسیدن به هدفم.....  سرشانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق تنها “انسان” بودن ماست . . .🙏🏻❤️....همه دنیام دوقلوهام😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حرف از رژیم نزنید 😭😭😭 از گشنگی خوابم نمیبره

😂😂

تیکر رسیدن به هدفم.....  سرشانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق تنها “انسان” بودن ماست . . .🙏🏻❤️....همه دنیام دوقلوهام😍

من بعدزایمان وزنم شده ۶۸بایدبیارمش ۵۳ورزش میکنم جواب نمیگیرم ازدکترنی نی سایت پرسیدم گفت بایدرژیم کنارورزشت داشته باشی 

تیکر رسیدن به هدفم.....  سرشانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق تنها “انسان” بودن ماست . . .🙏🏻❤️....همه دنیام دوقلوهام😍
من همین تازه یه نصف هندونه خوردم جاتون خالی😉😁😋

نوش جان

تیکر رسیدن به هدفم.....  سرشانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق تنها “انسان” بودن ماست . . .🙏🏻❤️....همه دنیام دوقلوهام😍

یه تاپیک هست همه دور هم هستن بچه ها از فردا قراره شروع کنیم شماها هم اونجا

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
یه تاپیک هست همه دور هم هستن بچه ها از فردا قراره شروع کنیم شماها هم اونجا

کدوم تاپیک؟

تیکر رسیدن به هدفم.....  سرشانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق تنها “انسان” بودن ماست . . .🙏🏻❤️....همه دنیام دوقلوهام😍

من سه روز در هفته میرفتم باشگاه یه برنامه از بازار دان کرده بودم الان یادم نیست کرفس بود فک کنم !!! بعددد رژیمم پر پروتیین بود بیشتر یعنی نهار اکثرا یه تیکه کوچولو فیله شام هم تخم مرغ ابپز !!! میوه و سبزیجات هم که جای خود ... اینجوری کلی وزن کم کردم

کدوم تاپیک؟

الان لینکشو برات میزارم

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       

میشه بگیدرژیمتون چیه؟

تیکر رسیدن به هدفم.....  سرشانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق تنها “انسان” بودن ماست . . .🙏🏻❤️....همه دنیام دوقلوهام😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز