2777
2789
عنوان

پول یا تحصیل

318 بازدید | 41 پست

کدومو ترجیح میدید

یه ادم تحصیل کرده موفق درامد متوسط

یع شغل ازاد مهارتی با تحصیلات پایین ودرامدبالا


#فرمانده راهت ادامه داردخون توروشن کننده راه است. #خامنه ای یک تفکراست ویک تفکرهرگزنمی میرد...🇮🇷

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سواد و تحصیلات برای من خیلی مهمه

طرفم باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشه

وزن بارداری ۸۶ ، بلافاصله  بعد زایمان ۷۸، روز چهلم ۶۹ هدف ۶۵ ، وزن الان و شش ماه پس از زایمان +شروع ورزش از ۴ ماه پس از زایمان ۶۴.۵ وزن فعلی یک سال بعد زایمان ۶۱

اینجا همه دنبال پولننمیتونی تصمیم بگیری با نظرات

خواستگاری نیس که منظورم این بود شما ترجیح میدین کدوم باشین?

#فرمانده راهت ادامه داردخون توروشن کننده راه است. #خامنه ای یک تفکراست ویک تفکرهرگزنمی میرد...🇮🇷

قطعا تحصیل

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

پول

 دوست خوبم اگه من تو تاپیکی نظر میدم طرف حرفم فقط اسی هست درنتیجه استارتر حق اظهار نظر مجدد داره            و شما دوست نازنین ازت ممنون میشم اگه مخالف نظرم هستی با ادبیات درست ریپلای کنی تا منم با همون مهربانی پاسخت رو بیان کنم  . پس بیا به شخصیت هم احترام بزاریم  و با رعایت ادب باعث رشد هم بشیم و از بی ادبی و گزافه گویی خودداری کنیم  و اگه بی حرمتی ازت دیدم جوابت رو نمیدم چون احمق نیستم با احمق دهن به دهن بشم🎄🎄🎄 یادت باشه:...هرجا زندگی برات سخت شد با خودت بگو ان مع العسر یسرا یعنی همراه هر سختی آسانی است این رو خدا برا آرامش دل ما گفت تازه دو بارم پشت هم گفته که ایمانمون قوی تر بشه و آرامش خیالمون بیشتر🍃🍃🍃 وسخن پایانی :..من اصلا اسم کاربری رو نگاه نمیکنم پس اگه تو یه تاپیک باهات مباحثه کردم  و تو تاپیک دیگه باهات هم رای ببودم و ازت حمایت کردم اصلا تعجب نکن چون من اینجا رو جدی نمیگیرم و در لحظه حال تو سایتم  مثل نسیمی که میاد و میره 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792