2777
2789

وای نه 

لازانیا رو باید تازه خورد

خدا مارو برای هم نمیخواست ؛ فقط میخواست همو فهمیده باشیم !!! بدونیم نیمه ی ما مال ما نیست ؛ فقط خواست نیمه مون رو دیده باشیم !!!!  تموم لحظه های این تب تلخ ؛ خدا از حسرت ما با خبر بود !!!  خودش مارو برای هم نمیخواست ؛ خودت دیدی دعامون بی اثر بود 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه کاراشو بکن وقتی خواستی سرو کنی بزار تو فر

بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم

لازانیا رو چجوری میپزید نرم شه من یبار طبق دستورش درست کردم خشک بود نوشته بود سه دقیقه روش آبجوش بریزید 

دختر عزیزم عشق من مرسیییی با تلاش خودت و کمک خدا جونم خوب شدی خوبتر هم بشو تا مامان از ته دل بخنده   یه مامان پر تلاش که هشت ماهه تو رزمه ول نمیکنم تا خوب شدن کاملت عشقم .عشقم پسرم مرسی که سالمی وهستی   

درست نکن واسه مهمون ک لازانیا درست نمیکنن پر هزینست    

چرا پرهزینه هست؟ 

یعنی از پلو خوروشت پرهزینه تره؟؟. 

بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
لازانیا رو چجوری میپزید نرم شه من یبار طبق دستورش درست کردم خشک بود نوشته بود سه دقیقه روش آبجوش بری ...


اره واس منم سفت شد

دیدم که برنداشت کسی نَعشم از زمین......خود نِعش خود به شانه گرفتم گریستم...🦋🌧🌧
اره واس منم سفت شد

فکر کنم باید مثل ماکارونی بپزیمش، 

دختر عزیزم عشق من مرسیییی با تلاش خودت و کمک خدا جونم خوب شدی خوبتر هم بشو تا مامان از ته دل بخنده   یه مامان پر تلاش که هشت ماهه تو رزمه ول نمیکنم تا خوب شدن کاملت عشقم .عشقم پسرم مرسی که سالمی وهستی   

لازانیا رو چجوری میپزید نرم شه من یبار طبق دستورش درست کردم خشک بود نوشته بود سه دقیقه روش آبجوش بری ...

اخرش که میخوای دم بدی یه کوچولو اب اسپری کن

بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رفع خستگی

فردین123 | 4 ثانیه پیش

استخاره

نگیییین | 25 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز