2777
2789
اخرش که میخوای دم بدی یه کوچولو اب اسپری کن

یعنی شما هم فقط سه دقیقه روش آبجوش میریزید؟ 

دختر عزیزم عشق من مرسیییی با تلاش خودت و کمک خدا جونم خوب شدی خوبتر هم بشو تا مامان از ته دل بخنده   یه مامان پر تلاش که هشت ماهه تو رزمه ول نمیکنم تا خوب شدن کاملت عشقم .عشقم پسرم مرسی که سالمی وهستی   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لازانیا رو چجوری میپزید نرم شه من یبار طبق دستورش درست کردم خشک بود نوشته بود سه دقیقه روش آبجوش بری ...

منظورت از این لازانیای پیش پخته ؟

ده مین بذارش تو آب عالی میشه

مگه فویل روش نمیکشی بذاری تو فر؟

نه بدون فویل گذاشتم، ببین مشکلش این بود اصن مث قبل از پختش هست خشکه ها، گوشه هاش خشک بود، مثل ماکارونی جوش نخورده 

دختر عزیزم عشق من مرسیییی با تلاش خودت و کمک خدا جونم خوب شدی خوبتر هم بشو تا مامان از ته دل بخنده   یه مامان پر تلاش که هشت ماهه تو رزمه ول نمیکنم تا خوب شدن کاملت عشقم .عشقم پسرم مرسی که سالمی وهستی   

یعنی شما هم فقط سه دقیقه روش آبجوش میریزید؟ 

والا من نمیدونم شما چه مارکی گرفتید

من اخرین بار مثلا 5دقیقه گذاشتم تو اب معمولی

مولی خوب کلا بجوشونی مثل ماکارانی با ذائغه ایرانی که دم کشیده و نرم دوس داره سازگار تره

بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
منظورت از این لازانیای پیش پخته ؟ ده مین بذارش تو آب عالی میشه

اره پیش پخت، من سه مین گذاشتم تو اب معمولی داغ نبود طبق دستور خودش، يعني باید ده مین تو آب  تقریبا سرد بزارم؟ 

دختر عزیزم عشق من مرسیییی با تلاش خودت و کمک خدا جونم خوب شدی خوبتر هم بشو تا مامان از ته دل بخنده   یه مامان پر تلاش که هشت ماهه تو رزمه ول نمیکنم تا خوب شدن کاملت عشقم .عشقم پسرم مرسی که سالمی وهستی   

اره پیش پخت، من سه مین گذاشتم تو اب معمولی داغ نبود طبق دستور خودش، يعني باید ده مین تو آب  تقر ...

بذار تو آب ولرم. نمیخواد داغ باشه 

فقط مواظب باش ورق های لازانیا بهم نچسبن هر از گاهی زیر و روشون کن 

اره پیش پخت، من سه مین گذاشتم تو اب معمولی داغ نبود طبق دستور خودش، يعني باید ده مین تو آب  تقر ...

بله

بعدش هم اینکه سس بشامل رو به همه ی قسمتا اغشته کنی که تو فر خشک نشه

خدایا خودت مواظبش باش

دوست جون لازانیا هر چی پنیرش بیشتر باشه بهتر خودشو میگیره و خوشمزه تر میشه...

پنیرشم که گرووون......

تازه بعد اینکه زیرشو خاموش کردی بزار کمی خنک بشه و خودشو بگیره که راحت برش بدی مثل کیک...

لازانیا تک ماکارون بگیر ولی اونی که روش نوشته پخت سریع رو نگیر.

15 دقیقه هم تو آب جوش بزارش حتی کمی بیشتر

هیچیش نمیشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  10 ساعت پیش