r82z مدیر استارتر عضویت: 1403/11/12 تعداد پست: 1941 عنوان اینا چیه 206 بازدید | 14 پست نه روزه پریود نشدم هرچی ک خوردم حواب نداد دفعه اولمه اینجور میشمامشب پادرد و کمر درد بودم و یچی ابکی ازم میاد مثل اب شفاف و روان.چین اینا؟با کره هستم و عقدم به تو فکر کردم دوباره دوباره به تو فکر کردن عجب حالی داره....(:برای همیشه از این سایت رفتم نمون جای قشنگی نیست لذت زندگی کردنو ازت میگیره 1404/07/15 | 00:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
r82z مدیر استارتر عضویت: 1403/11/12 تعداد پست: 1941 از دماغت؟ ن واژن به تو فکر کردم دوباره دوباره به تو فکر کردن عجب حالی داره....(:برای همیشه از این سایت رفتم نمون جای قشنگی نیست لذت زندگی کردنو ازت میگیره
r82z مدیر استارتر عضویت: 1403/11/12 تعداد پست: 1941 ترشح ترشح قبلا داشتم سفید بودنامشب اینجور شدمنمیدونم دم پریودمه یان به تو فکر کردم دوباره دوباره به تو فکر کردن عجب حالی داره....(:برای همیشه از این سایت رفتم نمون جای قشنگی نیست لذت زندگی کردنو ازت میگیره
sani6574 عضویت: 1402/10/07 تعداد پست: 4206 ن واژن منم چند باری اینجوری شدم فک کردم ارگاسم شدم🙄 حال را نباید پرسید!!! باید فهمید...
r82z مدیر استارتر عضویت: 1403/11/12 تعداد پست: 1941 منم چند باری اینجوری شدم فک کردم ارگاسم شدم🙄 ارگاسم ک بدون رابطه نمیشه به تو فکر کردم دوباره دوباره به تو فکر کردن عجب حالی داره....(:برای همیشه از این سایت رفتم نمون جای قشنگی نیست لذت زندگی کردنو ازت میگیره
گاگی عضویت: 1401/07/18 تعداد پست: 7030 ترشح قبلا داشتم سفید بودنامشب اینجور شدمنمیدونم دم پریودمه یان منم گاهی اینجوری میشم ابکیه فکر کنم همون ترشح هست اگه بو میده عفونته برو دکتر اگر که نه همون ترشح لطفا يه صلوات برام بفرستين مشكلم حل بشه 💔
sani6574 عضویت: 1402/10/07 تعداد پست: 4206 ارگاسم ک بدون رابطه نمیشه من اخه خودم کلا" سست عنصرم حال را نباید پرسید!!! باید فهمید...
r82z مدیر استارتر عضویت: 1403/11/12 تعداد پست: 1941 منم گاهی اینجوری میشم ابکیه فکر کنم همون ترشح هست اگه بو میده عفونته برو دکتر اگر که نه همون ترشح ن هیچی فقط اب به تو فکر کردم دوباره دوباره به تو فکر کردن عجب حالی داره....(:برای همیشه از این سایت رفتم نمون جای قشنگی نیست لذت زندگی کردنو ازت میگیره
مریم_تنهای_تنها عضویت: 1401/11/15 تعداد پست: 2227 ممکنه تخمک ریزی باشه من روز چهاردهم پریودی خیلی کم پیش اومده اینجوری شدم ولی بیشتر کمی خونریزی یا گاهی یکی دو روز زمان تخمک گذاری دارم شاید هورمون هات به هم خورده قرص ویتامین سی یا دم نوش دارچین بخور پریود میشی
r82z مدیر استارتر عضویت: 1403/11/12 تعداد پست: 1941 ممکنه تخمک ریزی باشه من روز چهاردهم پریودی خیلی کم پیش اومده اینجوری شدم ولی بیشتر کمی خونریزی یا ... ممنونم عزیزم خوردم اما نشدم به تو فکر کردم دوباره دوباره به تو فکر کردن عجب حالی داره....(:برای همیشه از این سایت رفتم نمون جای قشنگی نیست لذت زندگی کردنو ازت میگیره