من تازه دارم موهامو باز بلند میکنم
من از جوشانده رزماری راضی ترم... ده دیقه بجوشون و خنک که شد بزن موهات خیلی خوبه میگن نشورین ولی من دو سه ساعت دیگه میشورم
میخوایی مطمئن تر بشی ازمایش بده و مولتی ویتانین مصرف کن...من با مصرف مولتی ویتامین ریزشم کمتر شد
روغن هات اویل هندیع خیلی خیلی خوب بود
من پیازم بادو قطره نارگیل زدم و چهل دیقه میموند میشستم البته اینو به ریشه بزنی..موهامو محکمتر میکرد