2777
2789
عنوان

جاری معلم

968 بازدید | 92 پست

من یه جاری دارم که معلم ابتدایی خلاصه خیلیم رابطه امون باهم خوبه و دوسش دارم

همسرم رفته ماموریت و امروز جاریم زنگ زد بهم که مثلا صحبت کنیم گفت امیر کجا رفته ماموریت گفتن زاهدان گفت آهان همونجا که نزدیک کرمانشاه اولش هنگ‌کردم گفتم نننننه زاهدان استان سیستان و بلوچستان جنوب شرقی نقشه ایران گفت آهان فکر کردم نزدیک کرمانشاه یعنی تو دلم فحشی بود که به آموزش پرورش دادم بچه ها زیر دست همچنین معلم هایی که حتی نمیدونن استان‌های ایران کجای نقشه هستن قرار آموزش ببینن یا دخترم کلاس اول بود داشتم راجع به درساش صحبت می‌کردم که مثلا نسبت به زمان ما سخت‌تر شده مثلا ای مستقل دارن اُ استثنا دارن گفت اینا دیگه چی هست میگی گفتم بابا پایه اول ابتدایی اینا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باورت نمیشه دبیر تاریخ دوران دبیرستان 

فرق کرمان و کرمانشاه رو نمی دونست

آخرشم خودش گفت ادبیات خونده ولی تاریخ درس میده😁

و اگر من زنده نماندم و به خانه پشت ابرها رفتم، تو به جای من زندگی کن و به جای من بنویس که روزهای خوب را دیدی که روزهای بی درد را زیستی، برای من گریه نکن که من برای خود فراوان گریسته ام چایت را بنوش و به یاد من کیک نارنج بپز و بدان که مرگ مرا از رنجی بزرگ رهاند

عزیزم نرماله وقتی معلم اول ابتدایی نیست ندونه،کتابا تغییر کرده

ای مستقل و ه آخر تنها یا ه آخر چسبان اینارو فقط اولیایی ک دانش آموز اول داشته و آموزگاران اول میدونن

درمورد نقشه هم ممکنه اون لحظه حضور ذهن نداشته باشه شما ازش سوتی نگیر

دل مرنجان ک ز هر دل بخدا راهی هست❤
ادم بعضی وقتا یه لحظه مغزش قفل میکنهیه بار یه کارمندبخش حسابداری یه درصدساده رو اشتباه بمن گفت دلیل ...

یه قاضی یه عدد رو اشتباه نوشته بود میشه علمشو زیر سوال برد؟

انسانه و اشتباه میکنه

بعضیا از حسادت دنبال آتو میگردن بکوبن طرفو

عزیزم همه معلما ک این نیستن!! بعدشم ماده 28 آیا هستن ک سطح سوادشون کمتر از دانشگاه فرهنگیانی هاست

معلم ابتدایی هم آخرین قبولی ها هستن ینی دبیری قبول نشن ابتدایی میزنن و استثنایی و رتبه هاشونم بالاست


من معلم ابتداییم دانشگاه فرهنگیان درس خوندم. اینکه اکثرن انتظار دارن داشنگاه فرهنگیان خیلی آمزوش خفن بده به دانشجو ها واقعا کم می‌ذاره دانشگاه یعنی اسمش تربیت معلم بیشتر خود دانشجو باید دوره بیرون بگذرونه خودش بره دنبال یادگیری.

و قبول دارم با توجه به این دوره زمونه معلم باید به روز باشه ولی معلم علاوه بر علمش منش رفتارش اوکی درست باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز