2789
عنوان

خیلی نگرانشم💔😭

209 بازدید | 21 پست

پارتنرم شدیدا تو فشاره

موتور خریده بود قسطی تنها دلخوشیش همین بود 

بیکار شده از طرفی دنبال هر کاری میره به مشکل میخوره 

خانوادش هم پشتش نیستن و حمایتش نمیکنن

امروز دیدم استوری گذاشته بود اگ مُردم بدونید قبلش گفته بودم حالم خوب نی

از همون موقع کل چهار ستون بدنم داره میلرزه و تیک عصبی گرفتم و گریه میکنم

نمیدونم چکار میتونم براش بکنم خیلی میترسم به خودش آسیب بزنه💔🙃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم از این استوری ها زیاد میذاشتم 😅

در آینه اگر نقش نمی بینی،آینه را چه گناه...تو خود کدر شده ای... . فحش اگر بدهند، ازادی بیان است، جواب اگر بدهی بی فرهنگی است! سوالی اگر بکنند ازاد اندیشند، سوالی اگر بکنی تفتیش عقاید! تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقت اند، جواب اگر بدهی دروغگویی! مسخره ات بکنند انتقاد است، جواب اگر بدهی بی جنبه ای! اگر تهدیدت کنند، دفاع کرده اند... اگر از عقایدت دفاع بکنی خشونت طلبی!

چندسالشه مگه؟ مشکلش فقط مالیه؟ میتونه با موتورش اسنپ بره فعلا پیک موتوری کار کنه

۲۰

نمیدونم چرا اسنپ کار نمیکنه اما اصلا خانواده حامی نداره 

تک فرزندم هس/

چندسالشه؟گاهی اوقات خر میشم و واقعا دلم برا پسرا میسوزه

۲۰

خیلی دلم میسوزه کل ذوقش موتورشه اونم اینطوری اعصابش خورده 😭

رفت ی جا سرکار اونجا هم گفتن باید لاغر کنی یکم اضافه وزن داره 

میگ پول ندارم برم باشگاه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز