2777
2789
عنوان

درد سینه

| مشاهده متن کامل بحث + 194 بازدید | 20 پست
کیست ساده بود؟دارو نداد بهتون؟


سونو رو نبردم نمشون دکتر بدم. ولی قبل سونو که بهم ویتامین ای داد.گفت روز درمیون بخور

و اما عزیزمن،رخصت دیدار نمیدهی؟ (شعروشاعری که بلد نیستم.اما دلتنگ کربلا بودن را.....خوب استادم)

سونو رو نبردم نمشون دکتر بدم. ولی قبل سونو که بهم ویتامین ای داد.گفت روز درمیون بخور

اره همون گمون دارو خاصی نمیدن چون ب منم دارو نداد

💚💙❤تو همان نوری هستی که از میان آن زخمها به بیرون میتابد.⚠️درخواست دوستی" ب هیچ عنوان" نمی پذیرم ن اقا ن خانم🙄بفهم لطفا ☹☹☹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کیست ساده بود؟دارو نداد بهتون؟

البته من  التهاب دهانه ی رحم  هم داشتم. حالا نمیدونم این ویتامین برای سینه بود یا التهاب

و اما عزیزمن،رخصت دیدار نمیدهی؟ (شعروشاعری که بلد نیستم.اما دلتنگ کربلا بودن را.....خوب استادم)

البته من التهاب دهانه ی رحم هم داشتم. حالا نمیدونم این ویتامین برای سینه بود یا التهاب

نه واسه کیست سینه بوده التهاب ک انتی بیوتیک میدن اینا

💚💙❤تو همان نوری هستی که از میان آن زخمها به بیرون میتابد.⚠️درخواست دوستی" ب هیچ عنوان" نمی پذیرم ن اقا ن خانم🙄بفهم لطفا ☹☹☹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792