2777
2789
عنوان

درد سینه

194 بازدید | 20 پست

سلام دو ستان . بنظرتون درد سینه در سن 27-28 سالگی میتونه طبیعی باشه ؟! یعنی همون دردی که نزدیکیای پریودیمون سینمون دردناک میشه ولی به مدت دو ماه این درد ادامه داشته باشه 

علتش چی میتونه باشه ؟!

از بارداری هم می‌تونه باشه

فقط 5 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
بگذار بگویند و بگویند و بگویند.. بگذار بِبُرند و بدوزند و بپوشند.. تو بخند، گوش بده، خیره بمان، هیچ مگو..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی سونو بده خیالت جمع شه ولی منم اینجور بودم گفت کیست ساده داری چیزی نیس دیگه خالا نمی دونم 

💚💙❤تو همان نوری هستی که از میان آن زخمها به بیرون میتابد.⚠️درخواست دوستی" ب هیچ عنوان" نمی پذیرم ن اقا ن خانم🙄بفهم لطفا ☹☹☹

دردتون شدید بود یا کم ؟!

نمی دونم شدید یا کم از نظر شما چجوریه یجور متوسط و گه گداری بود، ولی مطمئنم اگه موضوع ادامه داره باید حتما بری سونو بدی نشد همش نگرانی

💚💙❤تو همان نوری هستی که از میان آن زخمها به بیرون میتابد.⚠️درخواست دوستی" ب هیچ عنوان" نمی پذیرم ن اقا ن خانم🙄بفهم لطفا ☹☹☹

یا برو دکتر ،یا خودت میتونی یه معاینه کن برای کیست و غده ، فشار از مرکز به سمت زیر بغل

ولی ب گمونم کیست ریز با معاینه شخصی مشخص نمیشه 

💚💙❤تو همان نوری هستی که از میان آن زخمها به بیرون میتابد.⚠️درخواست دوستی" ب هیچ عنوان" نمی پذیرم ن اقا ن خانم🙄بفهم لطفا ☹☹☹

ولی ب گمونم کیست ریز با معاینه شخصی مشخص نمیشه

اره عزیزم ،اگه ریز باشه خیلی دردناک نیست مگر اینکه تحت فشاری چیزی باشه

✅ یاد بگیر صبر کنی ، هر چیزی تو زمان خودش اتفاق بیوفته🕛

من یه سمتم درد میکرد.‌دکتر  گفتم معاینه کرد گفت کیست داری سونو بده. سونو دادم. مشخص شد کیست دارم ولی گفت چیز مهمی نیس. شمام یه دکتر برو که خیالت راحت شه

و اما عزیزمن،رخصت دیدار نمیدهی؟ (شعروشاعری که بلد نیستم.اما دلتنگ کربلا بودن را.....خوب استادم)

من یه سمتم درد میکرد.‌دکتر گفتم معاینه کرد گفت کیست داری سونو بده. سونو دادم. مشخص شد کیست دارم ولی ...

کیست ساده بود؟دارو نداد بهتون؟

💚💙❤تو همان نوری هستی که از میان آن زخمها به بیرون میتابد.⚠️درخواست دوستی" ب هیچ عنوان" نمی پذیرم ن اقا ن خانم🙄بفهم لطفا ☹☹☹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز