سلام دو ستان . بنظرتون درد سینه در سن 27-28 سالگی میتونه طبیعی باشه ؟! یعنی همون دردی که نزدیکیای پریودیمون سینمون دردناک میشه ولی به مدت دو ماه این درد ادامه داشته باشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من یه سمتم درد میکرد.دکتر گفتم معاینه کرد گفت کیست داری سونو بده. سونو دادم. مشخص شد کیست دارم ولی گفت چیز مهمی نیس. شمام یه دکتر برو که خیالت راحت شه
و اما عزیزمن،رخصت دیدار نمیدهی؟ (شعروشاعری که بلد نیستم.اما دلتنگ کربلا بودن را.....خوب استادم)