اگه پول ندادی که باید پولش رو بدی ، رایگان که نبوده
🐣خاطره زایمان سزارین من آوین عزیزم در تاریخ ۱۲ آبان سال ۱۴۰۰ بدنیا اومد و دنیای من و باباش رو زیباتر کرد 🥰❤👶🏻 شمایی که دارید امضای من رو میخونید:🌹 لطفا برای شِفای همه ی مریض ها یه صلوات بفرستید 🌹
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
حالا من میگفتم واسه من گرونه ۳ تومن خیلیه.ولی می ارزه. من ۳ ماهه میرم خدایی بدنم فرم گرفته سبک زندگی ...
ورزش همینه منم از مهر سال گذشته تا اسفند همین ایروبیک میرفتم دیگه درگیر کارای عید و خونه تکونی شدم با مامان نرفتم اردیبهشت و خردادم درگیر امتحانات بودم آنلاین ورزش میکردم الان دوباره از تیر رفتم باشگاه ایروبیک مربی مون فوق العاده است میگه تا اسفند و سال جدید میتونم به اندام دلخواهم سیکس پک برسم ورزش واقعا بهترین راه برای تخلیه بار منفی انرژی سبک زندگی
لر بختیاری دودر زاگرس ریشه دار در دل خاک سواره برنو به دست 💙🏆💙🏆💙🏆💙🏆 استقلال یعنی شکوه عظمت تاجی که با افتخار سر تاریخ نشسته آبی رنگی که خورشید جلوش کم میاره بردش خوشحالی افتخار باخت هیچ اهمیتی نداره من جون میدم برای این تیم 🌟🌟 فاقد سلامت روان 🤝🏼
شهریه من ماهی ۵۵۰ ینی ۱۲ جلسهمیگه چون آزاد حساب میشه باید جلسه ای ۷۰ ۸۰ تومن بدی که تقریبا میشه ۵۰۰و ...
باشگاه ما هم همین میگه من نمیدونستم بعد شنیدم که نرفتن و غیبت با خودمون و باید شهریه رو بدیم یه جلسه رو به خاطر گرمازدگی نرفتم از بعد اون حتی اگر از آسمون سنگم میبارید منظم رفتم بدم میاد ول کنم
لر بختیاری دودر زاگرس ریشه دار در دل خاک سواره برنو به دست 💙🏆💙🏆💙🏆💙🏆 استقلال یعنی شکوه عظمت تاجی که با افتخار سر تاریخ نشسته آبی رنگی که خورشید جلوش کم میاره بردش خوشحالی افتخار باخت هیچ اهمیتی نداره من جون میدم برای این تیم 🌟🌟 فاقد سلامت روان 🤝🏼
خوش به حالت کدوم شهری؟ من تهرانم 12 جلسه 1700 میدم
تهرانم عزیز دلم من رشته ام بدنسازی نیست قربونت برم ایروبیک چربی سوزی تا اسفند باید این ادامه بدم که به اندام دلخواه برسم از آبان هم میخوام کیک بوکسینگ شروع کنم با مربی بوکس آقایون چون خانما معمولا تو این رشته اونجوری که باید متاسفانه راهنمایی نمیکنند
لر بختیاری دودر زاگرس ریشه دار در دل خاک سواره برنو به دست 💙🏆💙🏆💙🏆💙🏆 استقلال یعنی شکوه عظمت تاجی که با افتخار سر تاریخ نشسته آبی رنگی که خورشید جلوش کم میاره بردش خوشحالی افتخار باخت هیچ اهمیتی نداره من جون میدم برای این تیم 🌟🌟 فاقد سلامت روان 🤝🏼