2777
2789
عنوان

علت این چیه

223 بازدید | 36 پست

لرزش دست،که در مواقع تعامل برقرار کردن و تو اجتماع بدتر شه؟ 

یه نوع مشکله یا از اضطرابه راهی برا کنترلش هست؟ 

قبلا داشتم دوباره یکماهه بدتر شده دهنمو سرویس کرده

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر یه سری علائم دیگه ام باش شاید نشونه اضطراب اجتماعی باشالبته اگر تو جمع جاهای شلوغ اینجور میشی

آره در تعامل با یسری افراد و تو اجتماع خیلی بدتره

اضطراب اجتماعی شدید هم دارم

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

آره در تعامل با یسری افراد و تو اجتماع خیلی بدترهاضطراب اجتماعی شدید هم دارم

خب میبینیشون یا توی جمع قرار میگیری دیگه چه حسایی داری چه حالتایی به جز لرزش دست

لایک نکنین لطفا!  برای حاجت رواییم میشه یه صلوات بفرستین💙

خب میبینیشون یا توی جمع قرار میگیری دیگه چه حسایی داری چه حالتایی به جز لرزش دست

تپش قلب

تنگی نفس

جمله ای که میخوام بگم یادم میره یا شاخه شاخه میشه


هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز