2777
2789
میتونی اگه استمرار داشته باشی من الان تازه شروع کردم دو تا پایه تازه باید برم مدرسه دوازدهمم بخونم ...

خوبه لااقل دهم رو یه منبع زدی یه چیز مثبتیه

یازدهم در طی سال کارنکردی؟

میرسی ایشالا موفق میشی تو دهم رو تونستی یه منبع بزنی الان اصل کارت یازدهمه و در کنارش دهم 

طی سال هم خود دوازدهم رو کار میکنی 👌

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسی باز تو خوبه خیالت راحته پارسال دهم و جمع کردی من لای دهمو باز نکردممزیست تا حالا جمعن دهم و یازد ...


من پیامتو ندیدم زیست فقط دهم تا فصل ۲ خوندم

اخه تازه شروع کردم  ( خیلی سبزشو کامل زدم الان ای کیو ام)

یازدهمم ( پنج تا فصلشو تست خیلی سبز زدم 

بقیه اش موندخ با ای کیو)


شما چی از کی شروع کردی الان از استرس خوابم نمی‌بره

منم استرس دارم و فقط برای زیست برنامه ریختم بالای ۸۰ بزنمش

با همچین دیدگاهی اصلا وارد مسیر کنکور نشو منم فقط رو زیست بعد شیمی تمرکز کردم اونا دوتارو خراب کردم گند خورد به نتیجه ام 

خدا جونم،من به معجزه تو اعتماد دارما:)❤️میشه همیشه نگاه قشنگت رو زندگیمون باشه 🥰میدونم که همیشه هوای این بنده حقیرت رو داری!🥲                                                                          
مدرسه اصلا اجازه نمیده انقدر رو مخهمن فقط میخوام فیزیک و ریاضیش رو بگیرم+آزمون بنظرت چقد میشهمنم اذی ...

اینطوری نمیشه تکی نمیتونی بخری

برو یه مدرسه غیرحضوری من همینکارو کردم

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید.🥀🕳یه عدد ENTJ🕳

تایم پرتاتو بررسی کن من ناهارم یه ربع طول میکشه یهو به‌خودم‌میام میبینم دو ساعت تو خونه میچرخم

بیشتر ۶ ب بعد شل میگیرم ..

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید.🥀🕳یه عدد ENTJ🕳

من پیامتو ندیدم زیست فقط دهم تا فصل ۲ خوندماخه تازه شروع کردم ( خیلی سبزشو کامل زدم الان ای کیو ام) ...

ایوللل من خیلی عقبم چون پارسالم چیزی کار نکردم همش تلنبار شده استرس نداشته باش از ۹۰ درصدیا جلویی

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید.🥀🕳یه عدد ENTJ🕳

به نظرت تو دوماه جمع میشه درسا؟ صادقانه بگوو

من برنامه ندارم دهم یازدهمو تو دو ماه جمع کنم چون دوازدهمم زیست و فیزیکشو شروع کردم بخاطر همین دهم یازدهم جمع نمیشه فلن

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید.🥀🕳یه عدد ENTJ🕳

با همچین دیدگاهی اصلا وارد مسیر کنکور نشو منم فقط رو زیست بعد شیمی تمرکز کردم اونا دوتارو خراب کردم ...

آخه فیزیک این سالها آسون بوده

زیست هم بخونم ۸۰ بزنم با شیمی ۴۰ درصد 

ریاضی هم خودم بکشم‌۲۰ درصد بزنم 

دیگه نمیتونم ریاضی بیشتر بزنم خودمو جررررر هم بدم همینه 

می‌خوام تراز نهایی هامو بالا بگیرم بلکم فرجی شد 

یه ماه از دست رفتهخیلی میترسم همش میگه اگه تا تابستون دهم یازدهم جمع نشه چی

ببین عزیزم این عجلت برای چیه مهم کیفیته دهم یازدهم و تو این دوماه ببندی به نظرت خیلی خوب جمع میشه ؟ مسلما نه تا عید وقت داری خوب سه پایه رو بخونی تست کاری کنی و آزمون بزنی و عید هم جمع بندی کنی به این مشاورا گوش نده واقعا برنامتو سبک بنویس ک استمرار داشته باشی

بابا به مامان چیزی نگو 💔آمریکا بده چرا بچت داره پاسشو؟😏😉چو بخت عرب بر عجم چیره گشت/ همه روز ایرانیان تیره گشت💔

آخه فیزیک این سالها آسون بودهزیست هم بخونم ۸۰ بزنم با شیمی ۴۰ درصد ریاضی هم خودم بکشم‌۲۰ درصد بزنم د ...

زیست خیلی سخت شده ۸۰ بزنی میدونی ینیییی چی خیلی تراز خوبی میدع

بابا به مامان چیزی نگو 💔آمریکا بده چرا بچت داره پاسشو؟😏😉چو بخت عرب بر عجم چیره گشت/ همه روز ایرانیان تیره گشت💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792