بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
شما تونستی با ۸ تا ۱۰ ساعت روزانه تو یک و نیم ماه جمعش کنی بنظرت منم میتونم؟آخه کندخوانم بعد گفتی آز ...
اره بابا تازه من بگیر نگیر داشتم یهو وسط درس خوندن خبر میومد یکی مرده مجبور میشدم باهاشون برم روستا و خیلی اتفاقات افتاد کند خوانیتم که منم مشکل داشتم مخصوصا سر زیست اصن افتضاح بود
ولی درست میشه نگران نباش
آزمون من تو تابستون نزدم تو سال دهم میزدم ولی تابستونش نه