سلام من تراز اردیبهشتم شد ۱۱۳۱۹ نمرات زیست و فارسی۱۹.۵ شیمی فیزیک۱۹.۷۵ ریاضی ۱۹.۵امسال۱۹.۷۵پارسال دینی و عربی۲۰ پارسال هویت و سلامت ۱۹ پار پزشکی دانشگاه ایران یا تبریز چقدر احتمال داره بیارم؟خودم بومی تبریزم ولی شدیدا میخوام برم تهران امید داشته باشم؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
پرام عجب رتبه ای، عجب ترازی، عجب نمراتی، چشم نزنم یه وقت ماشاءالله 😂 به نظرت یکی از صفر شروع کنه میتونه؟ ما کنکوری داریم که چندسال از درس دور بوده، هیچی یادش نیست
فکر کن تا هشتم یادشده ریاضی رو، شیمی و فیزیک که هیچی، به نظرت چقدر طول میکشه؟
•رنگین کمون• یه زمانی قشنگ بود تا اینکه یه عده از افراد اختلال دار خودخواه° ازش سواستفاده کردن.
دانشگاه ایران چرته بخاطر تهران رفتن چرا بری اونجا آخه
دانشگاه شیراز و تبریز شرف دارن به ایران
رتبت فکر کنم زیر ۴۰۰ میشه میتونی بری تهران و شهید بهشتی بابا
..............................................................................اگه گفتم راست میگید و حق با شماست یعنی دیگه بحث باهات فایده نداره پس ریپ نزن
تراز کنکورت که خیلی خوبه.ولی معدل رو ای کاش همه رو ترمیم میزدی امسال.هم عربی هم دینی ( خصوصا عربی ) ...
میخواستم ولی تا اسفند میگفتن یازدهم هست منم مهر وقتی شروع کردم با خودم گفتم نمیشه ۲۱ تا امتحان بدم پس عربی و دینی و نمیخونم بعدشم که گفتن یازدهم نیست یه ماه مونده بود به کنکور اردیبهشت که نتونستم بخونم همونا ذهنمو درگیر کرده ک شاید خیلی بیاره پایین
پرام عجب رتبه ای، عجب ترازی، عجب نمراتی، چشم نزنم یه وقت ماشاءالله 😂 به نظرت یکی از صفر شروع کنه می ...
من خودم دوسال جدی خوندم امسال پشت بودم ولی خیلی خوب بخونه با ساعت مطالعه بالا میرسه و حتماحتما مشاور خوب داشته باشه که اخیرا کنکور داده ۴۰۲ به بعد چون الان کنکور خیلی فرق داره و ترجیحا بیشتر رو نهایی وقت بزاره که خیلی زود بازده تره از کنکور و الان ۶۰ درصده که خودش امتیازه
ببین راستش یکم میخوام از جو خونواده دورشم واس همین تبریز و نمیزنم وگرنه حرفت درسته شهید بهشتی هم نمی ...
معلومه که میاری
پارسال رتبه ۷۰۰ و خورده چون اونقد رفته بودن دندون پزشکی بهشتی آورد
حالا تهران ۲۵۰ به پایین بخواد احتمالا اونو نمیدونم ولی بهشتی صددرصد میاری
..............................................................................اگه گفتم راست میگید و حق با شماست یعنی دیگه بحث باهات فایده نداره پس ریپ نزن