2777
2789
عنوان

شکاکی و بددلی💔

346 بازدید | 23 پست

تا حالا شده به عنوان یه خانوم خیلی شکاک و بددل باشید؟

ن اینکه از اول اینطوری باشینا مثلا یهو اینطوری بشین بی دلیل 

خوب شدین؟چیکار کردین واسه رفع این شک و بددلی

پیش فرض و این بذاریم که هیچ اتفاق بدی هم نباشه توی اون زندگی مشترک ولی خانوم الکی بددله و غرغرو و گیر میده

البته از اول اینطوری نبوده🤦🏻‍♀️

.

مرد تا رفتار خاصب نکنه رن شک نمیکنه🙌

🦁چو روزی مرا عمر پایان رسید💔زمانی که جانم ز تن پر کشید❤️🩹نه تابوت باید مرا بر بدن✨️نه با مومیایی کنیدم کفن🖤که هر بند این پیکرم بعد از این💫شود جزئی از خاک ایران زمین🥺❤️🔥 #کوروش_بزرگ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی برو مشاوره

این مسائل بهتره تخصصی حل بشه وگرنه دور از جون ضربه ی جدی به زندگیت میزنه

نمیدانم چرا تحمل جمعیت را ندارم...تحمل زندگی فامیلی را ندارم...من آنقدر به تنهایی خود عادت کرده ام که در هر حالت دیگری خودم را بلافاصله تحت فشار و مظلوم حس میکنم..تا دور هستم دلم میخواهد نزدیک باشم و نزدیک که میشوم میبینم که اصلا استعدادش را ندارم...!

اسی برو مشاورهاین مسائل بهتره تخصصی حل بشه وگرنه دور از جون ضربه ی جدی به زندگیت میزنه

دقیقا الان هم داره میزنه😔باید با تراپیست صحبت کنم 

میترسم این شکاکی خوب نشه دیگه وسواس فکری شک بددلی

.

دقیقا الان هم داره میزنه😔باید با تراپیست صحبت کنم میترسم این شکاکی خوب نشه دیگه وسواس فکری شک بددلی

بله شکاکی اگ ادامه دار بشه خیلی خطرناکه

حتما برو تراپیست اگ شرایط حضوری نداری تلفنی مشاوره بگیر ولی حتما پیگیری کن

نمیدانم چرا تحمل جمعیت را ندارم...تحمل زندگی فامیلی را ندارم...من آنقدر به تنهایی خود عادت کرده ام که در هر حالت دیگری خودم را بلافاصله تحت فشار و مظلوم حس میکنم..تا دور هستم دلم میخواهد نزدیک باشم و نزدیک که میشوم میبینم که اصلا استعدادش را ندارم...!

بله شکاکی اگ ادامه دار بشه خیلی خطرناکهحتما برو تراپیست اگ شرایط حضوری نداری تلفنی مشاوره بگیر ولی ح ...

ببین اصلا دیوانه وار شده

اگه بهت بگم در چه حد برام گریه میکنی

توی ویدئو کال دوتا دستش دور گوشیه

بعد من الکی گیر و شک ک تو داری چت میکنییییی با من تو ویدئو کالی با کی چت میکنی چرا  دوتا دستت دور گوشیه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️دیوونه شدم انگار

.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش