2777
2789
تو قدت بلندهمهربونیاحساساتی هستیمیانگراییمتولد پاییز یا زمستون نیستی؟؟؟؟

قدم کوتاهه پاییزی هستم  

بنظرت با بردیا اشتی میکنم یا نه؟(دوستمه) بمن فکر میکنه؟

سری ک باید رو گردنتون باشه رو جای دیگه نکنید عزیزان🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاملا درست بجز فصلعزیزم کنکور بنظرت چه رشته و رتبه ای میارم

 🤷🏻‍♀ نمیدونم عزیزم 

من خصوصیاتتو از طریق لحن صحبتت میتونم حدس بزنم اینو نمیتونم 

ولی ایشالله که رتبت خوب میشه و دانشگاه دولتی میاری 

قدم کوتاهه پاییزی هستم بنظرت با بردیا اشتی میکنم یا نه؟(دوستمه) بمن فکر میکنه؟

قدت بالاتر از ۱۶۰ هست..مگه نه؟کمتره؟

آشتی میکنی اره

چرا نمیفهمین؟کاربری دست ۲نفره خب؟ یکیشون درس میخونه یکیشون فااال میگیره 

بنظرم یه دختر برونگرا. متولد زمستون. رنگ پوستت سفیده. موهات خرمایی. مهربون من همچین حسی داشتم نس ...

ن برون‌گرا نیستم .زمستونی هم نیستم.اما بقیش درسته 

بنظرم خوب میدی

بنظرم یه دختر برونگرا. متولد زمستون. رنگ پوستت سفیده. موهات خرمایی. مهربون من همچین حسی داشتم نس ...

من فردا وقتی رفتم پیش اقای حاج کمال ... و صحبت کردم استعفا میدم ؟

جز  اسی  کسی منو ریپ نزنه
بله دیگه چی میشه لطفا بیشتر بگید و ماه تولدم

حس میکنم ب دریاام علاقه داری

ماه تولد شمارو نمیدونم چرا نمیتونم حدس بزنم:(

چرا نمیفهمین؟کاربری دست ۲نفره خب؟ یکیشون درس میخونه یکیشون فااال میگیره 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز