2777
2789
عنوان

زندگی عقدی

951 بازدید | 75 پست

سلام دوستان 

من ۷ ماهه عقد کردم خیلی یهویی شد من کلا با ازدواج زود مخالف بودم ولی نمیدونم چجوری شد خیلی پشیمونم از ترس ابروم نمی تونم جدا بشم از طرفیم تحملم تموم شده من هنوز دخترم ولی خانوادم هرگز نمیذارن چنین اتفاقی بیفته من دوستش داشتم خیلی زیاد ولی هر بار که بحثی پیش میاد اون بهم میگه بهانه میگیری در صورتی که خدا شاهده من خیلی تمرین صبوری کردم بازم خودش هفته ای یه بار بهم ایراد می گیره اخرش که بحثمون شد میگه بهانه میگیری دیگه نسبت بهش هیچ حسی جز نفرت ندارم تا حالا نسبت به هیچ ادمی اینجوری نبودم من بخاطر اون اشپزی یاد گرفتم صبوری کردم با همه چیش می ساختم و می سازم در صورتی که من تک فرزندم و تو خونمون تا حالا دست به سیاهو سفیدم نزدم از اولم می دونست الانم با وجود دانشجو بودنم همه کارا رو می کنم با اینکه تو عقدیم و من وظیفه ای ندارم همه کاراشو می کنم ولی اصلا مراعات نمی کنه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میخاد گربه رو دم حجله بکشه عزیزم😳😒😏

من یک ملکه هستم👑با کمک این تاپیک آموزنده منم یه ملکه شدم https://www.ninisite.com/discussion/topic/2481309/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%82%d8%af%d8%b1 با تشکر از کاربر دختر گرانبها🙏❤

عزیزم قرار نیس که شما ازدواج کردی مث پرنسسا کار نکنی مردا کلا دوس دارن خانوماشون واسشون کاراشونو انجام بدن عقد و ازدواجم فرقی نمیکنه,ولی ایراد گرفتنو باید قاطعانه باهاش صحبت کنی چون منم به شخصه خیلی بدم میاد ایراد گرفتن و همین مشکلم داشتم تو زندگی که اومدیم به مرور شوهرم این عادتشو گذاشت کنار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز