taranomkhanoom مدیر عضویت: 1402/07/30 تعداد پست: 231 عنوان بیبی چک | مشاهده متن کامل بحث + 131 بازدید | 24 پست بنظرنون این بیبی چک مثبته یا منفی لطفا بگین 1404/03/14 | 23:20 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
taranomkhanoom مدیر استارتر عضویت: 1402/07/30 تعداد پست: 231 ببین من خیلی بی بی چک تا الان استفاده کردم خط تبخیر سفیده یا خاکستری هیچ وقت صورتی نیست بدون بارداری ... وایییییییی خدایا شکرت 🥲🥹🐣
qazalbanoooo عضویت: 1397/07/25 تعداد پست: 7216 وایییییییی خدایا شکرت 🥲🥹🐣 شنبه آزمایش دادی تگم کن با هم خوشحال شیم 😘 استارتر عزیزی ک از ما نظر میخوای حداقل ی لایکی چیزی نشون بده نظرمون رو خوندی😐😐😐😐😐
taranomkhanoom مدیر استارتر عضویت: 1402/07/30 تعداد پست: 231 شنبه آزمایش دادی تگم کن با هم خوشحال شیم 😘 چشم چشم 🥹🐣وایییییی
taranomkhanoom مدیر استارتر عضویت: 1402/07/30 تعداد پست: 231 بچه ها کسی اگه متخصص هست در این زمینه یا زنان خونده یا به هرحال سر در میاره بگه این خط تبخیر نیست؟؟
ayda1383 عضویت: 1402/12/05 تعداد پست: 5638 شنبه آزمایش دادی تگم کن با هم خوشحال شیم 😘 یه سوال ازتون داشتم ایشون ده روز از پریودش گذشت انقد کمرنگ ک با چشم دیده نمیشه مگه نباشید الاگ قرنز قرمز باشه خط دوم؟ • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . •
ayda1383 عضویت: 1402/12/05 تعداد پست: 5638 بچه ها کسی اگه متخصص هست در این زمینه یا زنان خونده یا به هرحال سر در میاره بگه این خط تبخیر نیست؟؟ عزیزم ده روز از موعدت گذشت خطت خیلی کمرنگه الان باید پررنگ باشه حالا انشالله ک باردتری یه ازمایش بده • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . •
qazalbanoooo عضویت: 1397/07/25 تعداد پست: 7216 یه سوال ازتون داشتم ایشون ده روز از پریودش گذشت انقد کمرنگ ک با چشم دیده نمیشه مگه نباشید الاگ قرنز ... گلم چون تنبلی تخمدان داره حتما تخمک گذاریش دیرتر از ۱۴ روز بوده استارتر عزیزی ک از ما نظر میخوای حداقل ی لایکی چیزی نشون بده نظرمون رو خوندی😐😐😐😐😐
qazalbanoooo عضویت: 1397/07/25 تعداد پست: 7216 یه سوال ازتون داشتم ایشون ده روز از پریودش گذشت انقد کمرنگ ک با چشم دیده نمیشه مگه نباشید الاگ قرنز ... احتمال داره ۲۰ سیکل باردار شده باشه استارتر عزیزی ک از ما نظر میخوای حداقل ی لایکی چیزی نشون بده نظرمون رو خوندی😐😐😐😐😐
ayda1383 عضویت: 1402/12/05 تعداد پست: 5638 بچه ها کسی اگه متخصص هست در این زمینه یا زنان خونده یا به هرحال سر در میاره بگه این خط تبخیر نیست؟؟ چیشد • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . •
qazalbanoooo عضویت: 1397/07/25 تعداد پست: 7216 سلام عزیزم خوبی آزمایش دادی؟ استارتر عزیزی ک از ما نظر میخوای حداقل ی لایکی چیزی نشون بده نظرمون رو خوندی😐😐😐😐😐