2777
2789
عنوان

عمل بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 4711 بازدید | 38 پست
من راستش به پدر مادرم میگم بعد کنکورم عمل کنم نمی‌دونم کی بشه مامانم هیچی نمیگه و این سکوتش یعنی معل ...


عزیزممم😂

خانواده منکه کاملا مخالفن میگن نیازی نداره بینیت

منم 18 سالمه فکر کنم تقریبا هم سن باشیم

دقیقا بخاطر همین میخوام هرچی زودتر عمل کنم به صد میلیون نرسه😬😂

یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤

عزیزممم😂خانواده منکه کاملا مخالفن میگن نیازی نداره بینیتمنم 18 سالمه فکر کنم تقریبا هم سن باشیمدقیق ...

عه پس هم سن هم هستیم اینم یه تفاهم دیگه 😂😂

اولشه یکم باهاشون صحبت کن راضی میشن ، البته اگر بینی آن واقعا مشکلی نداره عمل نکن 

والا ۱۰۰ میلیونی که همین الانم داریم ولی ما اونجا ها نمیریم 😂

بنده خانم هستم پروفایلم عکس شهید احمد محمد مشلب 😍🌹

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عه پس هم سن هم هستیم اینم یه تفاهم دیگه 😂😂اولشه یکم باهاشون صحبت کن راضی میشن ، البته اگر بینی آن ...

واجب شد باهم عمل کنیم😂😂

ببین بینیم بد نیست فقط یه کوچولو قوز داره که اون دیده نمیشه اصلا با یکم افتادگی نوکش که متنفرم از این بخش

در کل چون بیبی فیسم عمل کنم خییلیی بهم میاد 

مماخم هم یچیزی بین استخونی و گوشتیه

یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤

واجب شد باهم عمل کنیم😂😂ببین بینیم بد نیست فقط یه کوچولو قوز داره که اون دیده نمیشه اصلا با یکم افت ...

پس خوبه که اینجوری میگی 

تهش برو فیلر بزن 

پیش دکتر احسانی متخصص پوست و زیبایی هست 

به شدت کار درست هست و چندین بار هم تو تلویزیون اومده 

هرکی رفته راضی بوده 

ریا نباشه فامیل ماست 😂

بنده خانم هستم پروفایلم عکس شهید احمد محمد مشلب 😍🌹
پس خوبه که اینجوری میگی تهش برو فیلر بزن پیش دکتر احسانی متخصص پوست و زیبایی هست به شدت کار درست هست ...

فیلر رو اصلا قبول ندارم چون وقتی تزریق میشه فرم میده و به جاش یه هوا بزرگتر میشه بینی

بعدشم دیگه نميتونه عمل کنه آدم🥴

عمل راحته دیگه تا آخر عمر یه بینی خوش فرم داری😌👌🏻

یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤

سلام عزیزم شما چطور عمل کردید؟

سلام نه هنوز عزیزم گذاشتم برای بعد از تابستون 

یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792