فهیم_ مدیر عضویت: 1403/03/13 تعداد پست: 36 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 4711 بازدید | 38 پست سلام وقتتون بخیر دوستان کسی هست تو قم بینی شو عمل کرده باشه راضی باشه ، بینیم استخونیه میخوام عمل کنم ولی نمونه کار هارو که میبینم اصلا خوشم نمیادممنون میشم راهنماییم کنید 1404/02/24 | 17:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
aniish عضویت: 1402/10/21 تعداد پست: 3586 من راستش به پدر مادرم میگم بعد کنکورم عمل کنم نمیدونم کی بشه مامانم هیچی نمیگه و این سکوتش یعنی معل ... عزیزممم😂خانواده منکه کاملا مخالفن میگن نیازی نداره بینیتمنم 18 سالمه فکر کنم تقریبا هم سن باشیمدقیقا بخاطر همین میخوام هرچی زودتر عمل کنم به صد میلیون نرسه😬😂 یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤
ماهی۹۸۸۸۸۸۸ عضویت: 1401/11/09 تعداد پست: 1498 عزیزممم😂خانواده منکه کاملا مخالفن میگن نیازی نداره بینیتمنم 18 سالمه فکر کنم تقریبا هم سن باشیمدقیق ... عه پس هم سن هم هستیم اینم یه تفاهم دیگه 😂😂اولشه یکم باهاشون صحبت کن راضی میشن ، البته اگر بینی آن واقعا مشکلی نداره عمل نکن والا ۱۰۰ میلیونی که همین الانم داریم ولی ما اونجا ها نمیریم 😂 بنده خانم هستم پروفایلم عکس شهید احمد محمد مشلب 😍🌹
aniish عضویت: 1402/10/21 تعداد پست: 3586 عه پس هم سن هم هستیم اینم یه تفاهم دیگه 😂😂اولشه یکم باهاشون صحبت کن راضی میشن ، البته اگر بینی آن ... واجب شد باهم عمل کنیم😂😂ببین بینیم بد نیست فقط یه کوچولو قوز داره که اون دیده نمیشه اصلا با یکم افتادگی نوکش که متنفرم از این بخشدر کل چون بیبی فیسم عمل کنم خییلیی بهم میاد مماخم هم یچیزی بین استخونی و گوشتیه یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤
ماهی۹۸۸۸۸۸۸ عضویت: 1401/11/09 تعداد پست: 1498 واجب شد باهم عمل کنیم😂😂ببین بینیم بد نیست فقط یه کوچولو قوز داره که اون دیده نمیشه اصلا با یکم افت ... پس خوبه که اینجوری میگی تهش برو فیلر بزن پیش دکتر احسانی متخصص پوست و زیبایی هست به شدت کار درست هست و چندین بار هم تو تلویزیون اومده هرکی رفته راضی بوده ریا نباشه فامیل ماست 😂 بنده خانم هستم پروفایلم عکس شهید احمد محمد مشلب 😍🌹
aniish عضویت: 1402/10/21 تعداد پست: 3586 پس خوبه که اینجوری میگی تهش برو فیلر بزن پیش دکتر احسانی متخصص پوست و زیبایی هست به شدت کار درست هست ... فیلر رو اصلا قبول ندارم چون وقتی تزریق میشه فرم میده و به جاش یه هوا بزرگتر میشه بینیبعدشم دیگه نميتونه عمل کنه آدم🥴عمل راحته دیگه تا آخر عمر یه بینی خوش فرم داری😌👌🏻 یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤
sheg__girl عضویت: 1402/11/04 تعداد پست: 558 دکتر مفرد هزینه عمل خود دکتر فقط ۶۵ بیمارستان جدا حدود ۱۵/۲۰ درمیاد من پیام دادم اینجوری گفتنحالا که ... سلام عزیز شما پیش دکتر رجبی عمل کردین؟ صبر....🤍
sheg__girl عضویت: 1402/11/04 تعداد پست: 558 واجب شد باهم عمل کنیم😂😂ببین بینیم بد نیست فقط یه کوچولو قوز داره که اون دیده نمیشه اصلا با یکم افت ... سلام عزیزم شما چطور عمل کردید؟ صبر....🤍
aniish عضویت: 1402/10/21 تعداد پست: 3586 سلام عزیزم شما چطور عمل کردید؟ سلام نه هنوز عزیزم گذاشتم برای بعد از تابستون یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤
ماهی۹۸۸۸۸۸۸ عضویت: 1401/11/09 تعداد پست: 1498 سلام عزیز شما پیش دکتر رجبی عمل کردین؟ سلام عزیزم نه هنوز بنده خانم هستم پروفایلم عکس شهید احمد محمد مشلب 😍🌹
zahra325694 عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 3 عه پس هم سن هم هستیم اینم یه تفاهم دیگه 😂😂اولشه یکم باهاشون صحبت کن راضی میشن ، البته اگر بینی آن ... عزیزم عمل کردیپ با نجمه رجبی
zahra325694 عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 3 الان شده 45 دیروز پرسیدم ازشوندقیقا منم خیلی خوشم میاد از سبک دکتر مفرد ولی چون میدونم خیلی گرونه قی ... عزیزم عمل کردید با نجمه رجبی
ماهی۹۸۸۸۸۸۸ عضویت: 1401/11/09 تعداد پست: 1498 عزیزم عمل کردیپ با نجمه رجبی سلام عزیزم نه ولی مشاوره حضوری رفتم راستش خیلی خوشم نیومد ( نتونستم با دکتر ارتباط بگیرم ) بنده خانم هستم پروفایلم عکس شهید احمد محمد مشلب 😍🌹