2777
2789
عنوان

عمل بینی

4744 بازدید | 38 پست

سلام وقتتون بخیر دوستان 

کسی هست تو قم بینی شو عمل کرده باشه راضی باشه ، 

بینیم استخونیه میخوام عمل کنم ولی نمونه کار هارو که میبینم اصلا خوشم نمیاد

ممنون میشم راهنماییم کنید 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اتفاقا منم دنبالشم احساس میکنم جدیدا بیشتر معروف شده

آره جدیدا کارش خیلی قشنگ شده عمل های قدیمیش که توی هایلایتش هست رو نمی‌پسندم

قیمتشم خیلی خوبه نسبت به بقیه

یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤

آره جدیدا کارش خیلی قشنگ شده عمل های قدیمیش که توی هایلایتش هست رو نمی‌پسندمقیمتشم خیلی خوبه نسبت به ...

اره واقعا قیمتش خوبه 

من دوماه پیش پرسیدم ۴۰ بود الان میدونید چنذ شده ؟ 

من عاشق کارهای دکتر مفردم 

ولی لعنتی عملش خیلییسییی گرونه 

بنده خانم هستم پروفایلم عکس شهید احمد محمد مشلب 😍🌹
اره واقعا قیمتش خوبه من دوماه پیش پرسیدم ۴۰ بود الان میدونید چنذ شده ؟ من عاشق کارهای دکتر مفردم ولی ...



الان شده 45 دیروز پرسیدم ازشون

دقیقا منم خیلی خوشم میاد از سبک دکتر مفرد ولی چون میدونم خیلی گرونه قیمت نگرفتم

چنده حالا؟😂

کلا هم از این دوتا دکتر خوشم اومده فقط تا الان

چقدر سلیقمون شبیهه😍😂

یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤

الان شده 45 دیروز پرسیدم ازشوندقیقا منم خیلی خوشم میاد از سبک دکتر مفرد ولی چون میدونم خیلی گرونه قی ...

دکتر مفرد هزینه عمل خود دکتر فقط ۶۵ بیمارستان جدا حدود ۱۵/۲۰ درمیاد من پیام دادم اینجوری گفتن

حالا که انقدر سلسقه هامون شبیه بیا باهم بریم عمل کنیم 😂🤣 

شما کی قصد عمل داری  ؟ 

بنده خانم هستم پروفایلم عکس شهید احمد محمد مشلب 😍🌹
دکتر مفرد هزینه عمل خود دکتر فقط ۶۵ بیمارستان جدا حدود ۱۵/۲۰ درمیاد من پیام دادم اینجوری گفتنحالا که ...

اوه 

بريم عزیزم من که پایم🤣

من آخرای امسال عمل میکنم اگه خدا بخواد

اسفند ماه بشه احتمالا

شما چی؟

یه ناناز خانوم قرتی و ادایی 🛍👠 متعهد به امیرجون تا ابد و یک روز😌💍 رها و آزاد همانند باد🌬🫧 و قسم به آه گیرای مادر✌🏻🕊🖤

اوه بريم عزیزم من که پایم🤣من آخرای امسال عمل میکنم اگه خدا بخواداسفند ماه بشه احتمالاشما چی؟

من راستش به پدر مادرم میگم بعد کنکورم عمل کنم 

نمی‌دونم کی بشه مامانم هیچی نمیگه و این سکوتش یعنی معلوم نی کی بشه😂 

جسارت نباشه شما چند سالتون هست میخواهید عمل کنید ؟ 

اخه هرچی دیرتر هم عمل کنیم گرون تر میشه و برای خود ما جور کردن پولش سخت تر میشه 

همین مفرد پارسال تابستون ۵۰ بود 

بنده خانم هستم پروفایلم عکس شهید احمد محمد مشلب 😍🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز