2777
2789
عنوان

عشق ابدی 😂🦧😂🦧😂🦧

| مشاهده متن کامل بحث + 2885 بازدید | 74 پست
نهنهههههههمنم الان ی احساسی بهم میگه برو بقیشو ببین و بیشتر خجالت بکش😂😂😭😭😭😭😭

وای اصلا خجالت میکشم پیش کسی بگم دیدمش

ولی متاسفانه بقیه هم دیدن

و پنهانی خوششون اومده هه😭😭😭😂

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلیییی بی خودهههههخیلیییی مسخره است ولی من خیلیییی منتظر قسمت جدیدشم باحاله بابا برای فان خوبه 😅😅 ...



😂😂😂


وقتی از میان درد رشد نکنی درد رشد خواهد کرد🌱

نه تنها بزرگسال بلکه سن های پایین تر هم میبینن انقد که مشهور شده این چند وقت و این فاجعه اس!



واقعا فاجعست خیلییییی 

 پ.ن( کرمی که درونم میگه برو بقیشو ببین فاجعه تره البته)

وقتی از میان درد رشد نکنی درد رشد خواهد کرد🌱

آره خیلی بده حتی فیلمشونم انگار با دوربین گوشی سونی اریکسون بودا کشویی بود تو اوایل نود انکار با اون ...

پر ستو صالحی می‌گفت یک کمپانی ترک ساخته اینو .

هم برای عرب ها ساخته هم ترک ها و الان هم برای ایرانی ها .


⁦♥️⁩⁦♥️⁩

خیلی مزخرفه من تو اکسپلور اینستا دیدم چند تا تیکه شو خودم از چشمام و گوشهام معذرت خواهی کردن بابت شنیدن و دیدنش 

لباسهاشون مزخرف افتضاح 

یه جا هم دیدم گفتن حمید شبخیز اینو درست کرده 🤐🤐😬😬😬🤣🤣

بعد پرستو صالحی قبلا یه فرد عادی بود برام تو این تیکه ها که دیدم حالم از اجراش و رفتارهاش بهم میخوره خیلی چیپ🤮🤮

ببین واقعاااا دخترا و پسرا خوش استایل خوشگل شدن طی چند سال اخیر من نمیدونم این عتیقه هارو از کجا اور ...



من مطمعنم این جز سناریو بوده 


این ارایش نابود استایل نابودتر


هرچقدرم سعی کنن نمیشه انقدر فاجعه باشن😭😭😂

وقتی از میان درد رشد نکنی درد رشد خواهد کرد🌱

پر ستو صالحی می‌گفت یک کمپانی ترک ساخته اینو .هم برای عرب ها ساخته هم ترک ها و الان هم برای ایرانی ه ...

والا اصلا نمی‌دونم چیه و قضیش از چه قرارها فقط اداهای دختره صورتی پوش رو تو یه ویدیو دیدم حالم به هم خورد انقد سبک . جلف و هیچی ندار بود اصلا هیچ ذهنیتی ندارم موضوع از چه قرارها و چرا ساخته شده 

یه بار تو یه مجلسی یه گوشه نشسته بودم و حوصلم سررفته بود یه خانم انرژی مثبتی  اومد پیشم و بدون مقدمه بهم گفت چه دختر خوشگلی چه صورت قشنگی و رفت اون جمله یه حس مثبت و رنگی رنگی بهم القا کرد که توطول بیست سال زندگیم تاحالا نچشیده بودمش و هنوزم وقتی بهش فکر میکنم قلبم اکلیلی میشه وهمون چند تا کلمه معمولی منو اون شب تبدیل کرد به یه دختر پرانرژی و شاد.از اون شب به بعد تصمیم گرفتم منم همین حس مثبتو به اطرافیانم بدم و خجالت و تکبرو بزارم کنار و هرکسی که در نظرم یه نکته مثبت داشته باشه بهش یادآوری کنم و بگم که چقدر خاصش کرده شاید تونستم منم همین حس نابو بهش بدم😍❤️
خیلی مزخرفه من تو اکسپلور اینستا دیدم چند تا تیکه شو خودم از چشمام و گوشهام معذرت خواهی کردن بابت شن ...



راستش به شبخیرم میاد اتفاقا همچین چیزی درست کرده باشه😭😭😂😂😂🤦🏼‍♀️

وقتی از میان درد رشد نکنی درد رشد خواهد کرد🌱

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز