2777
2789
عنوان

ویروس hpv

| مشاهده متن کامل بحث + 1612 بازدید | 142 پست
خب وقتی همه مریضی دارن همینم دارن دیگه البته مامانم اچ پی وی ندارن😹😹💔

اچ پی  وی قابل درمانه بعد اونی تبدیل کنسر شده چقدر بیخیال بوده چکاپ سالانه نمیرفته 

بعد گفتم جنسیه

اچ پی وی قابل درمانه بعد اونی تبدیل کنسر شده چقدر بیخیال بوده چکاپ سالانه نمیرفته بعد گفتم جنسیه

من انسان نیستم گاوم کل بدنم تیره اس از شکم به پایین پشتممم همین تازه لک دارم کل بدنم خال کل گردنم جوش همش میخوره صورتم هم همینطور من الهی بمیرممم

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اچ پی وی قابل درمانه بعد اونی تبدیل کنسر شده چقدر بیخیال بوده چکاپ سالانه نمیرفته بعد گفتم جنسیه

الان اونایی که مجردن هم باید برن چکاپ سالیانه ؟ منظورم معاینه خاص هست وگرنه من برای تنبلی مراجعه می‌کنم ولی معاینه نمیشم 

لطفا درخواست دوستي ندين ، با احترام اهل چت نيستم🌹
کاش همون جوونی هام رفته بودم کشور دیگه ، شدیم مارماهی ! شتر گاو پلنگ ! از هر فرهنگی یه چیز ! یه فرهن ...

واکسن هم گفتم یکی استادام گفت نزنید  hpv هر روز داره سویه جدید میاد مگه کرونا رفت واکسن زدیم؟

تنها راهس درست شدن اصالتمونه

الان اونایی که مجردن هم باید برن چکاپ سالیانه ؟ منظورم معاینه خاص هست وگرنه من برای تنبلی مراجعه می‌ ...

من با ۱۷سال سن الهی بمیرم همین 

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

الان اونایی که مجردن هم باید برن چکاپ سالیانه ؟ منظورم معاینه خاص هست وگرنه من برای تنبلی مراجعه می‌ ...

وقتی مجردی چرا بری چکاب منم مجردم چرت برم مگه به خودم شک دارم

من انسان نیستم گاوم کل بدنم تیره اس از شکم به پایین پشتممم همین تازه لک دارم کل بدنم خال کل گردنم جو ...

چند سالته ؟ جوشای هورمونیه شاید ، تیرگی بدن هم غیر از ارث از اضطراب و بالا بودن کورتیزول هم شنیدم هست ( یعنی کدر میکنه پوستو ) ، جوش و خال رو همه دارن مال من که پر شده خال زیر و لک قوه ای روی شکم دیگه بدتر از من نیستی

لطفا درخواست دوستي ندين ، با احترام اهل چت نيستم🌹
چند سالته ؟ جوشای هورمونیه شاید ، تیرگی بدن هم غیر از ارث از اضطراب و بالا بودن کورتیزول هم شنیدم هس ...

۱۷سالمههه

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

وقتی مجردی چرا بری چکاب منم مجردم چرت برم مگه به خودم شک دارم

نه والله تو زندگی بهر دیدن جهان اومده بودیم فقط😔😅 … مرسی عزیزم از تاپیک مفید 🙏🏻🌹 

لطفا درخواست دوستي ندين ، با احترام اهل چت نيستم🌹
منم بدنم وحشتناکه چکار کنم چاره جز زندگی دارم

😭💔نمیتونم ازدواج کنم عاشق بشم زندگی کنم هیچ به هیچ...بخاطر بدن و....من حتی دندون سالم هم ندارم همشون سفید سفیده

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

۱۷سالمههه


خیلییییی کوچیکی 😘 کاملا طبیعیه این موارد  که کفتی ، منم جوش چرکی داشتم ، سعی کن اهمیت ندی و حساس نشی ، این موارد فقط برای تو نبوده و نیست 

لطفا درخواست دوستي ندين ، با احترام اهل چت نيستم🌹
😭💔نمیتونم ازدواج کنم عاشق بشم زندگی کنم هیچ به هیچ...بخاطر بدن و....من حتی دندون سالم هم ندارم همش ...

یه چیز میگم ادم موفقی بشو چکار ازدواج داری خودش جور میشه

😒😒هوففففففف،دستمون بهت می‌رسید حتما ب آرزوت میرسوندیمت ومیکشتیمت😒😑😒😑😒😑

من همجام تیرس من الان عاشق بشم نمیتونم نه باهاش رل بزنم نه ازدواج کنم بخاطر بدنم

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز