2777
2789
عنوان

قم عزیز❤️🫂

| مشاهده متن کامل بحث + 812 بازدید | 66 پست
الان ک وحشتناک گرمه

الهی عزیزم

♥️در کلاس درس خدا :اونی ک ناشکری میکنه :ردمیشه،اونی ک ناله میکنه :تجدید میشه،اونی ک صبر میکنه:قبول میشه،اونی ک شکر میکنه:شاگرد ممتاز میشه.♥️خدایا شکرت ♥️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط قم نیست کههمه جای ایران همین جوریه



استارتر از این نظر میگه که:


گفتن به خاطر اینکه برق تهران قطع نشه، برق همسایه های تهران به جای 2 ساعت، 3 الی 4 ساعت باید قطع بشه

همسایه های تهران میشه : البرز، مرکزی، مازندران، سمنان، قم

از بین این ها هوای قم خیلی گرمه. تا 50 درجه هم میرسه


( من تهران زندگی میکنم ولی اصالتا قمی هستم و 20 سال قم زندگی کردم)

با من بحث نکن قشنگوم . این کاربری هزارممه
شما نباید عذرخواهی کنید،دولت باید یه فکری کنه

دولت کی فک میکنه من میگم چرا همه از قطعی برق ناراحتن ولی ما برق داریم .......

روزی صد بار به مو میرسه. پاره هم میشه. من هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم.

چطور ما طی سه سال قبل اصلا قطعی برق نداشتم؟

واقعا یهو چی شد؟


آقای رئیس جمهور قرار بود به گفته ی خودش شرایطی که رئیس جمهور سابق درست کرده بود رو بهتر کنه.... 

پس چی شد؟


کاش همون شرایط برمیگشت

با من بحث نکن قشنگوم . این کاربری هزارممه
فقط قم نیست کههمه جای ایران همین جوریه

قم روزی ۴ ساعت می ره ، یا روزی دوعده ،هفتع پیش برق ما ساعت ۹ صبح رفته ۳ بعد از ظهر اونده حساب کن ببین روی چند ساعت می شه ، از اول هفته هم از ساعت ۵ می ره تا ۸ شب ، دیروز برق ما ۵ رفته ۸ اومده ، ده دقیقه برق داشتین دوباره رفته تا ۱۰ شب ،دیگه وسی تو قم اسانسور سوار تمی شه ،تا انحا که می دونم بقیه شهرا روزی دو ساعت ، تهران بالاشهرش نمی ره 

ما که رباط کریم هستیم یکبار صبح میره یکبار شب ما چی بگیم

شما هم نثل ما گلن ،دیروز نماینده محلس گفت تاوان برق داشتن شمال شار تهران رو شهرای اطراف تهران نثل قم و رباط ورین بقیه شهرا دارن می دن ما قم هستیم روزی ۵ ساعت صبح تا ظهر یا عصر تا شب ، یا ظهر تا غروب می ره 

من تهرانم هر روز یا شده روزی دوبار به مدت ۲ ساعت میره عزیزم فک نکن ما برق داریم کل ایران گویا وضعیت ...

جنوب تهران روزی ۲ ساعت می ره ، شمال تهران اصلا نمی ره ،قم روزی ۴ تا ۵ ساعت بقیه شهرا روزی دوساعت ، روزی دوساعت می تونی تحمل کتی ولی روزی ۴ ساعت خیلی زیاده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز