2777
2789
عنوان

مرگ پسر 15

357 بازدید | 36 پست

خدا لعنت کنه همچنین ادم های رو پسر 15سالش بود رفته جیرفت پیش عمش چند نفر میان میگیرنش میرن تو اب خفش میکنن بعد میندازن جلو در خونه بخاطر چی حالا 

بخاطر اینکه به یه دختر14ساله پیام داده خانواده دختره هم پسره رو میکشن هم دختره رو بخاطر چی فقط بخاطر چند تاز پیام ساده 😭😭😭قلبم ب درد امدم وقتی مادرش برای مامانم تعریف میکرد میگفت پسر من فقط 15سالش بوده چه میدونست عشق عاشقی چیه همین جوری واسه سرگرمی ب دختره پیام میداده خدا لعنت کنه خانواده دختره رو

داستان

دختره رو هم کشتن؟

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دیگه رسما ایران شده قتلگاه

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

وای خدا یعنی کشتن این قد براشون بی ارزشه که واسه چندتا پیام برن دخترو پسرو بکشن

داره دیگه تو ایران عادی میشه

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

خدا لعنتشون کنه. ولی فک میکنم یه چیزی فرا تر از پیام بود ولی بازم دوتا بچه بودن خدا ازشون نگذره

به نظرم اگه فراتر از پیام هم بوده باشه بازم نباید همچین کاری میکردن‌..💔

🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز