2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشبحالت 

نماز شب عالیه چقدر خواب های خوب میدیدم ...

نماز شب و به نیت پاک شدن گناهم می‌خوندم ... نمی‌دونم چقدر باور می‌کنی اما اوایل وقتی رکوع میرفتم احساس میکردم یک باری روی دوشم سنگینی می‌کنه و وقتی سجده میرفتم سبک میشدم 

یک مدت همین حسو داشتم کم کم بعد چند وقت حس سنگینی کلا از شانه ام رفت 


درموردش حدیث هست 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

خوشبحالت نماز شب عالیه چقدر خواب های خوب میدیدم ...نماز شب و به نیت پاک شدن گناهم می‌خوندم ... نمی‌د ...

ابجی من بیماری روحی دارم، و شدیدا از گناهان میترسم، میخوام بخونم بلکه آروم شه و خدا ببخشم

خوشبحالت نماز شب عالیه چقدر خواب های خوب میدیدم ...نماز شب و به نیت پاک شدن گناهم می‌خوندم ... نمی‌د ...

عزیزم کامل می خوندی اینکه ۴نمازدورکعتیه یعنی اردورکعت یه نیت میکنی وسللم میگی ؟؟؟؟

برای درست شدن زندگیم صلوات می فرستی ❤️❤️❤️

خواهر چندشب خوندی؟ امکانش هست حاجتت رو بدونم

۴ شب فک کنم معجزه خواستم باردار بشم من با دارو باردار میشم ولی خواستم ک بدون دردسر ؛حتی پریود نمیشم کاملا با معجزه باردار شدم همون ماه الحمدالله 

خدایا شکرت بخاطر این همه خوشبختی 👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👦🏠🚗🎁🧿♥️👑🌈💴💵💶💰
ابجی من بیماری روحی دارم، و شدیدا از گناهان میترسم، میخوام بخونم بلکه آروم شه و خدا ببخشم

عالیه حتما شروع کن و بخون

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

عزیزم کامل می خوندی اینکه ۴نمازدورکعتیه یعنی اردورکعت یه نیت میکنی وسللم میگی ؟؟؟؟

یک هفته اول یازده رکعت می‌خوندم 

بعدش چهار رکعتیش کردم 

دیگه مریض که شدم و فاصله افتاد توفیق نداشتم بخونم 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز