2777
2789
عنوان

سقط جنين

690 بازدید | 46 پست

سلام 

من هفته ٤/٥ بارداريم تصميم به سقط گرفتم كلي زيره و بابونه خوردم يكي دو روز لكه بيني داشتم بعد خوب شدم الان تو هفته ٦ بارداريم ترشحات آبكي فراوون دارم زير دلمم درد ميگيره تير ميكشه دليلش چيه ممنونم  راهنماييم كنين

خدایا آرامشمو از تو میخوام  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانماي باردار من علائم بارداريم يهو قطع شده يعني بچم طوريش شده؟؟؟

ربطی نداره تو بارداری آدم هر لحظه یه طور میشه قرار نیست که همش همون حالات ادامه پیدا کنه

خدایا شکرت برای این فرشته ای که بهم دادی دعای هر لحظه من بارداری تمام خانم های منتظر خدایا این حس شیرین رو قسمت همه خانم های منتظر کن
خانماي باردار من علائم بارداريم يهو قطع شده يعني بچم طوريش شده؟؟؟

مثل من دو روزه که علامتا قطع شده

گر نگهدار من آن است که من میدانم ..... شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد .....صلوات لطفا 😍😍😍
خانماي باردار من علائم بارداريم يهو قطع شده يعني بچم طوريش شده؟؟؟

یعنی تکون هاش ؟ یه لیوان ابمیوه شیرین بخور و دراز بکش 

نگران نباش من بچم سه روز تکون نخورد یه نوار قلب برو بیمارستان بگیر حتما 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز