سلام دوستان
من تو هفته 34 ام برای چکاپ دخترم سونو شدم و بهم گفتن تو کلیه چپش ی توده هست ، خیلی نگرانم کسی اورولوژیست خوب تو تهران میشناسه بهم معرفی کنه ؟
اصلا کسی مشابه مشکل من رو داشته ؟
من فقط امیدوارم توده تو این یک ماه از بین بره ، همچین چیزی ممکن هست؟