2777
2789
عنوان

دورهمی

| مشاهده متن کامل بحث + 9023 بازدید | 1327 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خخ الان حرف میزنیم🤣🤣🤣

😐😐😐😐 💦💦💦💦💦💦 مبارکه ولی مگه ما جاریت بودیم  یا حسودی میکردیم که میگفتی ارتباط باش نداری 😐

🥀🖤مامان ۵ ماه شد که نیستی هنوزم شبا وقتی بخودم میگم که یعنی دیگه نیستی واقعا رفتی دلم اتیش میگیره از نبودنت🥺

@ملکه_سلیطه @معدهعصبی11 @ملکه70 @چرچیلم برید اینو ببینیدریپ بزنید این رو

مررررگ ترکیدم از خنده امین هست نمیتونم بخندم یعنی فقط چقددد خنده دار نوشته برا من برو بزن اسم ملکه شوهرش بچهاش ببین چی میاره خخخ وای خدا

  درخواست دوستی ممنوع متااااااهلم دوتام بچه دارم  عااااشق شوهرمم هستم تفهیمه👍👍👍🙏

نه مبی صبح بهم گفت بگیرم من الان دیدم براتون گرفتم

به هر حال مرسی

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

سمیرااابپرس دوستای ihmk2 کیان؟!

سارا داشتم با مشاورم حرف میزدم یهو انگار چشمم پلکش افتاد ی سزرفش دهنم همینجور زبونم شل شد دستم شل شو رااه میرفتم سرگیجهدداشتم اینا سکتس نه؟😫😭😭😭

مررررگ ترکیدم از خنده امین هست نمیتونم بخندم یعنی فقط چقددد خنده دار نوشته برا من برو بزن اسم ملکه ش ...

دیگه نمیزنه فک کنم محدودیت داره

گــذر کــن از هــــرچــه گــذر کــرد ز تـــــو ...💫

بخدا الانه که بشاشم به خودم از خنده🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دار و ندار این دلی خدایی خیلی خوشگلی شبای من روشنه و ماه قشنگ تو دلی خیالم ازت همه جوره راحته برم قربون موهای خوش حالتت شکر میکنم همش بابتت _o_

😐😐😐😐 💦💦💦💦💦💦 مبارکه ولی مگه ما جاریت بودیم یا حسودی میکردیم که میگفتی ارتباط باش نداری 😐

اخه جدی ارتباطی نداشتیم مامانم. میگف محرم بشیدد بعد😑دیگه این اخرا عممه کوچیکم پیگیر شد بخدا😫🤣خودمم دلم میخواس🤣🤣

مررررگ ترکیدم از خنده امین هست نمیتونم بخندم یعنی فقط چقددد خنده دار نوشته برا من برو بزن اسم ملکه ش ...

وااای راس میگه بزن🤣🤣🤣  @اوج_آسمان  

دار و ندار این دلی خدایی خیلی خوشگلی شبای من روشنه و ماه قشنگ تو دلی خیالم ازت همه جوره راحته برم قربون موهای خوش حالتت شکر میکنم همش بابتت _o_

سارا داشتم با مشاورم حرف میزدم یهو انگار چشمم پلکش افتاد ی سزرفش دهنم همینجور زبونم شل شد دستم شل شو ...

الان خوبی؟ 

𝐇.𝐒💍👰                                                                               تو موندگارترین خاطره عمرِ منی. 🩷      

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 1 دقیقه پیش

سلامم

nazi25902590 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز