sepidkoh مدیر استارتر عضویت: 1401/02/24 تعداد پست: 588 عنوان ترمیم نمره 78 بازدید | 6 پست نوشته افراد غیر شاغل به تحصیل نمیتونم ترمیم نمره کنن، یعنی چی؟من هنوز مدرک لیسانسمو نگرفتم دارم کاراشو میکنم.میتونم ثبت نام کنم؟ امروز | 20:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زیدـبتمن عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 242 وارد سایت میشی میتونی ترمیم ثبت نام کنی؟ میشه خبرشو بذاری، من ندیدم جایی
primavera00 عضویت: 1404/10/23 تعداد پست: 402 عزیزم میتونم بپرسم وردی سال چند و بهمن یا مهر بودی؟ میدونم که تصمیم درستی گرفتم ولی کاش تصمیم درست این نبود... درخواست دوستی پذیرفته نمیشود
sepidkoh مدیر استارتر عضویت: 1401/02/24 تعداد پست: 588 وارد سایت میشی میتونی ترمیم ثبت نام کنی؟ کدوم قسمت برم؟