2777
2789
عنوان

دورهمی

| مشاهده متن کامل بحث + 9023 بازدید | 1327 پست
صفحه ۴۰ رو بییناتفاقا نوشته او ادعا کرده است همسر هوتن شکیبا است😐😐صفحه ۴۰ دوتا عکس گذاشتم ببین

کجه تک کردی حجی؟؟؟

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باران کیه😐😐رابطه دوستانه ملکه و اوجی از دیدگاه هوش مصنوعی 😐🤣🤣🤣🤣

جلل الخالق 


پرااام

دار و ندار این دلی خدایی خیلی خوشگلی شبای من روشنه و ماه قشنگ تو دلی خیالم ازت همه جوره راحته برم قربون موهای خوش حالتت شکر میکنم همش بابتت _o_

باران کیه😐😐رابطه دوستانه ملکه و اوجی از دیدگاه هوش مصنوعی 😐🤣🤣🤣🤣

@ملکه_سلیطه  

@معدهعصبی11  

@ملکه70  

@چرچیلم  

برید اینو ببینید

ریپ بزنید این رو 

گــذر کــن از هــــرچــه گــذر کــرد ز تـــــو ...💫

@ملکه_سلیطه @معدهعصبی11 @ملکه70 @چرچیلم برید اینو ببینیدریپ بزنید این رو

برای منم بزن

دار و ندار این دلی خدایی خیلی خوشگلی شبای من روشنه و ماه قشنگ تو دلی خیالم ازت همه جوره راحته برم قربون موهای خوش حالتت شکر میکنم همش بابتت _o_

هر چی منو افسون حرف زدیم این یادش مونده😐😐ادب را از که اموختیجاسوس عوضی😐😐🤣👊🏼

آقااا من گرخیدم این کیه 😐😐😐🤣🤣🤣

دار و ندار این دلی خدایی خیلی خوشگلی شبای من روشنه و ماه قشنگ تو دلی خیالم ازت همه جوره راحته برم قربون موهای خوش حالتت شکر میکنم همش بابتت _o_

چند ماه پیش یه نفر گفت دوستی من و افسون چه باحالهاین ثبت کرده همه رو😐😐

وااااااای😬😬😬

دار و ندار این دلی خدایی خیلی خوشگلی شبای من روشنه و ماه قشنگ تو دلی خیالم ازت همه جوره راحته برم قربون موهای خوش حالتت شکر میکنم همش بابتت _o_

😨😨

سمیرا از همین دیوث پرسیدم گفت اطلاعاتی ندارم😐

𝐇.𝐒💍👰                                                                               تو موندگارترین خاطره عمرِ منی. 🩷      

میدونم نوشته چرچیل آخه من نگفته بودم بهشون بعد دیدم برا من زدهبرا همین تشکر کردمتو کوری؟؟؟؟

نه مبی صبح بهم گفت بگیرم من الان دیدم براتون گرفتم 

𝐇.𝐒💍👰                                                                               تو موندگارترین خاطره عمرِ منی. 🩷      

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز