2777
2789
عنوان

کمکم کنید

| مشاهده متن کامل بحث + 192 بازدید | 21 پست
دقیقاهمینطوره،تک فرزندشوهرم،پدرومادرش هم خیلی سردن،ولی مشکلم الان خودمم،انگاردارم اززندگیم سردمیشم،ن ...


حق میدم ک دوسداری ببینتت.اما من مشکلم برعکسه شوهرم اصلا ب خودش نمیرسه ب سرولباسش وتیپش من شدیداحساسم روظاهر!!یزمانی گفتم منچراهی هرروزسچیز بپوشم هی خوشتیپ هی ارایش ...امادیدم خودم دارم افسرده میشم ول کردم خودمو.   دارم چاق میشم چرابایدعین اون باشم؟خودم مگه ادم نیستم خودموببینم کیف کنم؟باشگاه رفتم به خودم رسیدم ارایش کردم عکس گرفتم لباسای خوشگل پوشیدم.اول ازهمه دل خودت مهمه مطمعن باش اینکه ب خودت نمیرسی بیشتربه خودت داری ضربه میزنی!!خب نگاه نکنه من بچه ندارم امااگه بتونی بچهاتوبسپاری ب کسی هرازگاهی یامهدکودکی جایی.ورزش کنی پیاده روی کنی .یافیلم اموزشی ورزشی توخونه ببین یکم به خودت برس تاروحیه بگیری

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حق میدم ک دوسداری ببینتت.اما من مشکلم برعکسه شوهرم اصلا ب خودش نمیرسه ب سرولباسش وتیپش من شدیداحساسم ...

دقیقامنم همین مشکل رودارم،به خودش هم نمیرسه.شایدیکی ازدلایلی که من دیگه به خودم نمیرسم هم همین باشه

عزیزم خودت ازش بخواه در لحظه بگه دوست داره ، عاشقته واز این حرفا تا عادت کنه و واسش عادی شه گفتنش    

مثلا بهش بگو همین الان بگو دوستم داری اینقد بگو تا بگه  این جواب میده دیدم که میگم😊

آهای غمی که مثله یه بختک رو سینه من شده ای آواره    از گلوی من  دستاتو بردار، دستاتو بردار  از گلوی من از گلوی من دستاتو بردار ، دستاتو بردار      💔 جای خالیت تو قلبم یه سوراخه عمیقه ،بابایی💔                    
استارتر خيلي دلم ميخواد ببينمت تو سن ٢٣ سالگي مادر يه پسر ٨ ساله اي  ماشالا خدا قوت

خواهش میکنم عزیزم،ولی۸سال ازدواج کردم،پسرم۷سالشه،البته خیلی هم فرقی نمیکنه،میدونم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز