2777
2789
عنوان

کمکم کنید

192 بازدید | 21 پست

سلام.من وشوهرم8ساله ازدواج کردیم.سه تابچه داریم.یه پسر۷ساله،یه پسر۴ساله،یه دختر۶ماهه.خودمم۲۳سالمه وشوهرم۳۲سالشه.ازروزی که ازدواج کردیم من توزندگیم فقط یه مشکل داشتم،اونم اینه که شوهرم بهم محبت نمیکنه.میگه نمیتونم،بلدنیستم.خیلی دوستش دارم وخیلی بهش میرسم ومحبت میکنم،اونم خیلی منودوست داره،اون روازاونجایی میفهمم که خیلی حواسش به خواسته هام.مثلاتاحالانشده چیزی بخوام ونداشته باشمش.یه پدرنمونه ویه شوهردست ودلباز.ازهمون اول سعی کردم یه جوری یادش بدم که بهم بیشترتوجه کنه،محبت کنه،بهش خیلی گفتم که دلم میخوادبشنوم که منوچقدرمیخوای.براش مثال زدم بقیه رو،که چقدرخوب مردهایی اندکسهایی که به زنهاشون کلامی محبت میکنند،ولی اصلاانگارنه انگار.این قضیه به مرورداره زندگیم رومختل میکنه،یه روزهایی توخونه خیلی به خودم میرسیدم،بهترین لباس،بهترین آرایش،تاصدای ماشین شوهرم میومد،خوشرنگ ترین رژم رومیزدم،امابه مروروقتی دیدم براش مهم نیست،اصلادیگه توخونه به خودم نرسیدم،میدونم این کارم خوب نیست،ولی وقتی برای شوهری فرق نکنه آراسته بودن ونبودن زنش،مطمیناکسی دیگه به خودش زحمت نمیده کاری بکنه.خواهش میکنم کمکم کنید،چکارکنم برای زندگیم؟؟؟زندگیم داره خیلی کسل کننده میشه،تانیازبه هم نداشته باشیم سراغ هم نمیریم.فقط نگین حرف بزن باهاش،چون تواین۸سال،به اندازه ی۵سال باهاش حرف زدم.بگین چکارکنم،چجوری نظرشوبه خودم جلب کنم که به چشمش بیام.راستی من خیلی بهش محبت میکنم همیشه،چون واقعادوستش دارم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب اخه بعضی ادما نمیتونن گفتاری ابرازعلاقه کنن .فقط توعمل نشون میدن!میدونی انگاریادنگرفتن ابرازاحساسات کنن!مثلاهیچوقت ندیدن مادرپدرشون بهم ابرازعلاقه واحساسات کنن اینام یادنگرفتن یافکرمیکنن کارمسخره ای ویالزومی نداره!بنظرم یکم کتاب دراین باره بخون یاتو نت سرچ کن حتما ی راهکارایی هست

مردا تغییر نمیکنن 

برای برنگیختن حسادت اسب سوار خر نشو همین دیگه گفتم سوار هر خری نشین                                                                                         یه عده انگار دوراز جون ادم نیستن مثله ادم باهاشون حرف میزنی گاز میگیرن 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕متاسفانه بعضیارو نمیشه قانع کرد، باید به نفهمیشون احترام گذاشت                                به بعضی ها باید گفت کورمون نکنی با اون روشن فکریت چلچراغ

استارتر قدر شوهرت رو بدون بالاخره ازش راضی هستی اما مدلش اینجوریه 

بخاطر خودت به خودت برس حال و هوات عوض میشه زیاد هم ازش نخواه بهت محبت کنه حتما میاد سمتت ولی سرد نشو حیفه زندگی به این خوبی نیس؟

منم شوهرم اونجوریه خیلی کم محبت کلامی میکنه اصلا به خودم برسم ازم تعریف نمیکنه خیلیم گفتم تاثیر نداره...ولی میدونم تو دلش تحسینم میکنه چون وقتی خوب نمیگردم به خودم نمیرسم متوجه میشم دنبال دلیلش میگرده...پس میفهمم به چشمش میام ولی اون به روی خودش نمیاره اخلاقش اینجوریه...منم نتونستم تو این ۳ سال درستش کنم..واقعا دیگه راهکاری هم بلد نیستم

❤️              

اینکه محبت زبونی بلد نیست حل شدنی نیست چون یه عادته بده من خودمم زیاد بلد نیستم در حالی که جونم برا خانوادم در میاد 

ولی اگه توجه نمیکنه شاید انقد خوب پوشیدی و ... عادی شده 

در حالت عادی باید معمولی باشی و یه وقتای خاص شیک بپوشی و خیلی به خودت برسی 

گاهی ام باید شلختگیتو ببینه 

زندگی کاش که بر وفق مرادت باشد ...

اخه مگه وقتم گزاشتی بهت محبت کنه هی بچه اوردی که 

والا ما یکی داریم تا ده شب که می خواد بخوابه رسما دهنمون سرویسه ماشالله به شما

فکر کنم وقت خالی نداره طفلک یکم با هم تنها باشید شکوفا میشه محبتش

دنیا اونقدرها جدی نیست   
خب اخه بعضی ادما نمیتونن گفتاری ابرازعلاقه کنن .فقط توعمل نشون میدن!میدونی انگاریادنگرفتن ابرازاحساس ...

دقیقاهمینطوره،تک فرزندشوهرم،پدرومادرش هم خیلی سردن،ولی مشکلم الان خودمم،انگاردارم اززندگیم سردمیشم،نمیخوام زندگیم اینقدرکسل کننده بشه،منم دارم میشم عین خودش،به خودم اصلانمیرسم

ناراحت نباش عزیزم ببین هر مردی یه اخلاقی داره

بعضیا از آرایش خوششون نمیاد یا لباسای مختلف پوشیدن براشون زیاد فرقی نداره عوضش یه چیزای دیگه براشون مهمه مثل دست پخت خانومشون مثل رفتارش و خیلی چیزای دیگه...

تو باید تو این ۸ سال همسرتو کامل شناخته باشی بدونی چه چیزایی خوشحالش میکنه یا توجهشو جلب میکنه همون کارا رو بیشتر انجام بده.

ابراز علاقه بیشتر واسه اوایل ازدواجه ولی الان دیگه هر دوی شما مخصوصا همسرتون درگیر زندگی و مشکلاتش شدین بلخره تربیت کردن سه تا بچه آسون نیست.

اما یادت باشه به حرف کسایی که میگن چرا زود ازدواج کردی یا چرا فاصله سنی تون انقد زیاده توجه نکنی چون فقط روحیتو تخریب میکنن

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم...؟

بس که شوهرم بی تفاوت بوده،واقعاچیزی نمیدونم دراین باره،چه کارهایی شوهراتون روازخودشون بیخودمیکنه یانمیتونن درمقابل این رفتاراتون مقاومت نشون بدن.میگم نکنه من نتونستم تاحالابه اون حدبراش کاری بکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز