ناراحت نباش عزیزم ببین هر مردی یه اخلاقی داره
بعضیا از آرایش خوششون نمیاد یا لباسای مختلف پوشیدن براشون زیاد فرقی نداره عوضش یه چیزای دیگه براشون مهمه مثل دست پخت خانومشون مثل رفتارش و خیلی چیزای دیگه...
تو باید تو این ۸ سال همسرتو کامل شناخته باشی بدونی چه چیزایی خوشحالش میکنه یا توجهشو جلب میکنه همون کارا رو بیشتر انجام بده.
ابراز علاقه بیشتر واسه اوایل ازدواجه ولی الان دیگه هر دوی شما مخصوصا همسرتون درگیر زندگی و مشکلاتش شدین بلخره تربیت کردن سه تا بچه آسون نیست.
اما یادت باشه به حرف کسایی که میگن چرا زود ازدواج کردی یا چرا فاصله سنی تون انقد زیاده توجه نکنی چون فقط روحیتو تخریب میکنن