bahar_73 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/30 تعداد پست: 7719 عنوان ریزش مو 242 بازدید | 23 پست دختر من ۸ سالشه موهاش میریخت کوتاه پسرونه کردم براش ولی باز همینقدر میریزه مثلا روزانه در حد ۲۰ ۳۰ تار حتما میریزه چه با شونه چه بی شونه این طبیعیه؟ من هرکاری کردم هر شامپویی زدم خوب نشد و صــبر عادت ماست...❤🦋 1404/01/16 | 12:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
bahar_73 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/30 تعداد پست: 7719 ن ببرش دکتر قبلا زیاد بردم ولی باز همینه و صــبر عادت ماست...❤🦋
فرشتہکوچولو عضویت: 1398/05/09 تعداد پست: 34683 قبلا زیاد بردم ولی باز همینه جای خوب ببر متخصص پوست و مو ی اطفال ببر. طبیعی نیست انشالله۱۴44/4/4 این جمع همه سالمندان😂😂😂😂
bahar_73 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/30 تعداد پست: 7719 جای خوب ببر متخصص پوست و مو ی اطفال ببر. طبیعی نیست من بهترین دکتر پوست و مو بردم نمیگم خوب نمیشه میشه ولی بعد چند ماه و بعد قطع دارو ریزشش شروع میشه و صــبر عادت ماست...❤🦋
maryambano_ عضویت: 1403/06/19 تعداد پست: 13757 اگر شونه نمیزنی ولی دست کردی داخل موهاش بیشتر از ۱۰ تا تارمو از داخل موهاش ریخت یعنی ریزش مویی که طبیعی نیست باید جدیش بگیرید
maryambano_ عضویت: 1403/06/19 تعداد پست: 13757 اگر شونه نمیزنی ولی دست کردی داخل موهاش بیشتر از ۱۰ تا تارمو از داخل موهاش ریخت یعنی ریزش مویی که طب ... به دارو نیست اکثرا بدن ی کمبودی داره بردار من با سن کم داشت مو سفید میکرد تو بچگی آخرش معلوم شد بدنش کمبود داره هرچند ارثی هم هست ولی نه از بچگی تو خانوادمون از ۲۰ سالگی مو سفید میکنن
bahar_73 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/30 تعداد پست: 7719 اگر شونه نمیزنی ولی دست کردی داخل موهاش بیشتر از ۱۰ تا تارمو از داخل موهاش ریخت یعنی ریزش مویی که طب ... نه ۱۰ تار هیچوقت نمیاد یکی یا دو سه تا میاد ببین این مقداری که میگم روزانه میریزه بعدش دیگه اوکیه حتی با شونه هم نمیاد یا یکی دو تا میاد و صــبر عادت ماست...❤🦋
maryambano_ عضویت: 1403/06/19 تعداد پست: 13757 نه ۱۰ تار هیچوقت نمیاد یکی یا دو سه تا میاد ببین این مقداری که میگم روزانه میریزه بعدش دیگه اوکیه حت ... اشکال نداره عزیزم حتی بچه ها هم ریزش مو دارن طبیعی ولی اگر دوسه تاس مورد نداره ولی حتما باید بازم چکاب بده
maryambano_ عضویت: 1403/06/19 تعداد پست: 13757 نه ۱۰ تار هیچوقت نمیاد یکی یا دو سه تا میاد ببین این مقداری که میگم روزانه میریزه بعدش دیگه اوکیه حت ... یکی دوتا طبیعیه ،بعد ضخامت موهاش چطوره نازک تر نشدن؟؟
bahar_73 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/30 تعداد پست: 7719 یکی دوتا طبیعیه ،بعد ضخامت موهاش چطوره نازک تر نشدن؟؟ موهاش کلا کم پشته ولی تازگیا موهاش چرب هم میشن دو روز بعد حموم چربی میباره و صــبر عادت ماست...❤🦋