2777
2789
عنوان

یه سوال

98 بازدید | 14 پست

سلام به همه خوبین ان شاءالله نماز روزه هاتون قبول باشه چشم به هم زدنی ماه مبارک هم داره تموم میشه من یه سوال داشتم کسی که استعداد چاقی داره خوردن سرشیر تو افطار براش چاق کننده اس؟؟؟

منظورم خودمم مامانم از اول ماه مبارک چند دفعه سرشیر خرید و من معمولا تو افطار میخوردم البته سعی میکردم کم بخورم ولی خواستم بدونم خوردنش تو افطار چاق کننده اس؟؟

البته من پنجشنبه به خاطر عذر شرعی روزه مو باز کردم ولی فعلا خبری از عادتم نیست و نشد چند روز اخرو روزه بگیرم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه کم بخوری نه

سلام عزیزم تا جایی که یادمه سعی میکردم کم بخورم مامانم ۲ عید دو تا سرشیر خرید و ۵ عید تو افطار این دو تا رو سفره بودن و یکیش بیشتر بود یکیش کم من اون یه کم رو خوردم و اون یکی هم مامانم خورد و یه کمم موند و داد به من و اونم خیر سرم خوردم و شب حس سرگیجه داشتم بعد فرداش یه کوچولو باز تو افطار خوردم و دیگه نخوردم تا دیروز و اممروز که سرشیرو تست کردم ببیننم خرابه یا نه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اسم دخترمون

دلا79 | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792