2777
2789
عنوان

یه سوال

98 بازدید | 14 پست

سلام به همه خوبین ان شاءالله نماز روزه هاتون قبول باشه چشم به هم زدنی ماه مبارک هم داره تموم میشه من یه سوال داشتم کسی که استعداد چاقی داره خوردن سرشیر تو افطار براش چاق کننده اس؟؟؟

منظورم خودمم مامانم از اول ماه مبارک چند دفعه سرشیر خرید و من معمولا تو افطار میخوردم البته سعی میکردم کم بخورم ولی خواستم بدونم خوردنش تو افطار چاق کننده اس؟؟

البته من پنجشنبه به خاطر عذر شرعی روزه مو باز کردم ولی فعلا خبری از عادتم نیست و نشد چند روز اخرو روزه بگیرم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه کم بخوری نه

سلام عزیزم تا جایی که یادمه سعی میکردم کم بخورم مامانم ۲ عید دو تا سرشیر خرید و ۵ عید تو افطار این دو تا رو سفره بودن و یکیش بیشتر بود یکیش کم من اون یه کم رو خوردم و اون یکی هم مامانم خورد و یه کمم موند و داد به من و اونم خیر سرم خوردم و شب حس سرگیجه داشتم بعد فرداش یه کوچولو باز تو افطار خوردم و دیگه نخوردم تا دیروز و اممروز که سرشیرو تست کردم ببیننم خرابه یا نه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نماز استغفار

allay | 21 ثانیه پیش

اسم دخترمون

دلا79 | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792