2777
2789
من سه تا دارم . اولی ک از خودم بزرگتره واقعا از مامانم دلسوزتره برام. ولی دوتای بعدی دوقلو هستن و از ...

خدا را شکر که با هم خوبید

ولی بعضی خواهر ها با هم خوب نیستن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا را شکر که با هم خوبید ولی بعضی خواهر ها با هم خوب نیستن

قربونت اره واقعا

منو خواهر بزرگم باهم خیلی خوبیم خریدمون .بیرونمون باشگاهمون همش با همیم .راز دار همدیگه هم هستین

♡*مامانِ کیان*♡

من عروس خاله م هستم

دو تا خواهر شوهر دارم با هم خیلی خوبن همش آجی آجی می کنن با هم دو تا شون هم یه دونه دختر دارن بچه هاشون هم به همديگه میگن آجی

ولی خوب با من خیلی خوب نیستند

من خواهر ندارم همیشه فکر می کردم خواهر شوهر و جاری می تونن جای خواهر باشن ولی نه اشتباه می کردم

خواهر ندارم😢😢😢😢یه داداش دارم ک اونم از من کوچیکتره من باید هواشو داشته باشم😍

💕💜😎والا الان خوشکل زیاد شده...قدیما دو سه نفر بیشتر نبودیم😎💜💕کانال پراز نمدی های خوشکل من@namadigolgoli
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792