2789
عنوان

عفونت؟!

253 بازدید | 22 پست

بچه ها من ترشحاتم هميشه شيري رنگيا حالته زرد داره بيشتروقتا همينجوريه پريودم هم تاخير داره هميشه مثلا ده روز به نظرتون عفونت دارم؟؟ يا طبيعيه؟هيچ علايم ديگه ايي ندارم فقط يه چيز هاي سفيدي هم اون قسمت هست  گاهي

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سوزش،خارش،بوي بد يا هر چي نداري؟دكتر رفتي واسش؟

خانمهاي گل 🌹مامانهاي زيبا 👸👰🏼📌بنده كارشناس مامايي📌عضو سازمان نظام پزشكي كشور📌داراي گواهينامه زايمان فيزيولوژيك

عنبر نسارا دود بدید

اونم مال الاغ ماده باشه

معجزه میکنه

من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .
سوزش،خارش،بوي بد يا هر چي نداري؟دكتر رفتي واسش؟

نه ندارم اينارو فقط رنگش تغيير ميكنه بعضي وقتا شفافه بعضي وقتا زرده بو هم همون بوي طبيعيه 

دوس ندارم برم دكتر معاينه كنه ...

نه ندارم اينارو فقط رنگش تغيير ميكنه بعضي وقتا شفافه بعضي وقتا زرده بو هم همون بوي طبيعيه  دوس ...

أگرفكر ميكني چيز غير عادي هست بايد بري دكتر وگرنه حساسيت بيخود نداشته باش عزيزم

خانمهاي گل 🌹مامانهاي زيبا 👸👰🏼📌بنده كارشناس مامايي📌عضو سازمان نظام پزشكي كشور📌داراي گواهينامه زايمان فيزيولوژيك
اگه سوزش وخارش وبوی بدخصوصا توایام پریودیت نداری سالمی

موقع پريود اون قسمت يه چيزهاي سفيدي هست كه حالته چرب طور داره بوشم خوب نيس خودم ميگم شايد برا اينه كه پريودم  طبيعيه اينا؟!

چی استفاده میکنی واسه عفونتت؟ عفونت اگه درمان نشه چی میشه؟ یل وجود عفونت میشه رابطه داشت؟ بچه دارشد؟

تو نت يجا زده بود عفونت اگه درمان نشه باعث سرطان ميشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792