2777
2789
عنوان

خونریزی مقعد

2603 بازدید | 172 پست

دارم دبگه کلافه میشم 

من نزدیک به دوهفته ست ک هروقت برای دفع میرم مقعدم زخم شده موقع دفع انگار سرباز میکنه خون میاد دکتر هم فقط بهم یه شربت انجیر و یه پماد زینک اکساید داد من یوبس نیستم همون زخمه هی سریاز میکنه چیکار کنم خوب بشه یعنی میمیرم بخدا کمکم کنید

کاربری دست دو نفر

چراهرباز خونریزی میکنی

یکمم یبوست باشی بده


آقا نیستم هی نگین مردی 😐 💙یه اس اسی ام ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (یک طرفه بودن میتونه همه چیو خراب کنه از جاده بگیر تا احساسات) تـــــو ماه من بودی اما سرت باستاره ها گرم بود. میگن اکثرمردها اولین شاخه گلی رو ک دریافت میکنن سرقبرشونه پس منم مرد محسوب میشم🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چراهرباز خونریزی میکنییکمم یبوست باشی بده

من باراول فقط خونریزی داشتم اونم زیاد

دیگه وقتی یبوست بشم یکمی

ن دیگه همیشه

دکترتم عوض کن

دارویی نداده که براش

آقا نیستم هی نگین مردی 😐 💙یه اس اسی ام ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (یک طرفه بودن میتونه همه چیو خراب کنه از جاده بگیر تا احساسات) تـــــو ماه من بودی اما سرت باستاره ها گرم بود. میگن اکثرمردها اولین شاخه گلی رو ک دریافت میکنن سرقبرشونه پس منم مرد محسوب میشم🙂

چراهرباز خونریزی میکنییکمم یبوست باشی بده

خون در حد دو سه قطره س و میسوزه قشنگ زخمشو حس میکنم 

اولش بود دکتر رفتم و گفت چیزی نیست اینارو داد 

ولی من هربار که دفع میرم همون قسمت اول یکم ک خشکه تمومه دوباره زخمو ...

کاربری دست دو نفر

خون روی مدفوع داشتی ؟

خون در حد دو سه قطره س و میسوزه قشنگ زخمشو حس میکنم 


اولش بود دکتر رفتم و گفت چیزی نیست اینارو داد 


ولی من هربار که دفع میرم همون قسمت اول یکم ک خشکه تمومه دوباره زخمو ...

کاربری دست دو نفر

منم شقاق مقعد دارمخون روی مدفوعت هم دیدی تا حالا؟

آره دو سه بار همون اول دیدم الان نمی‌دونم روده هام مشکل داره یبوست میشم باید هر روز آب بخورم

خارش هم دارم بعد دشویی

جاش قرمز شده انگار ساییده شده

منم شقاق مقعد دارمخون روی مدفوعت هم دیدی تا حالا؟

خون در حد دو سه قطره س و میسوزه قشنگ زخمشو حس میکنم 

اولش بود دکتر رفتم و گفت چیزی نیست اینارو داد 

ولی من هربار که دفع میرم همون قسمت اول یکم ک خشکه تمومه دوباره زخمو ...

کاربری دست دو نفر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز