بچه ها یه مدت پولمونو پس انداز کردیم طلاهامو فروختم دادم به همسرم باهاش ماشین خریدیم چند روز قبل یه زمین با قیمت مناسب پیدا کردیم کلی ذوق کردم که بخریم ماشینمونو پس اندازمونو دادیم زمینو خریدیم قرار بود بنام دوتامون بخریم اما شوهرم رفته بنام خودش خریده، خیلی خورد تویه ذوقم، الانم باهاش قهرم، صبح بهش پیام دادم پول طلاهامو پس بده، بنظرتون چکار کنم
درست زن و شوهر این حرفها بینشون نیست اما اون گولم زده، گفت بنام دوتامون میگیریم، خونه ای که توش زندگی میکنیم قبل ازدواج بابام برام خرید میگه اینو بفروشیم تویه زمین بسازیم اما با این کارش خیلی ناراحتم کرده
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
با حسابم کار کردیم بخدا اینقدر صرفه جویی کردم از هر چی گذشتم که پولمونو پس انداز کنیم گذاشتیم بانک مهر که وام با سود چهار درصد بگیریم تا سر ماه وامم امادس اما امروز گفتم وام نمیگیرم
مورد داشتیم طرف هیچی نداشته، همینطوری کم کم زنشو گول زده، طلا، خونه، ماشین،... هر چی داشته گرفته، به نام خودش خریده، الانم ادعاش میشه، همچی برا منه. تو چی داشتی. مردا خیلی توی این چیزا حافظشون ضعیفه