دکی1402 مدیر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 113 بازدید | 19 پست چرا نمیایید😕سوال دارم جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1403/12/09 | 22:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 @turkkk اقای مقیمی این هفته زنگ میزنه بما ازمون خرید کنه ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
turkkk عضویت: 1403/09/28 تعداد پست: 9451 @turkkk اقای مقیمی این هفته زنگ میزنه بما ازمون خرید کنه ؟ بله میشه برای حاجترواییم یه صلوات بفرستین☘️
mnbvgy عضویت: 1403/03/08 تعداد پست: 15780 بله منم میگی 🥲بنظرت دیدارمون نزدیکع ؟ کی حس میکنی ؟ چطور میگذره دتو دیدار ازم خوشش میاد؟ از ظاهرم چی ؟
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 بله امروز اقای سخندان رو حرص دادم ؟@turkkk جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم