2777
2789
عزیزم از روز اولی که بری دکتر تا انتقال جنین چند ماه طول میکشه

برای هرکس فرق میکنه ولی در کل اگر مشکلی نداشته باشی، روز اول پریود که بری دکتر، از روز دوم پریود امپول های تحریک تخمدان را شروع میکنی، حدود ده روز بعد تخمک کشی انجام میدی و پنج روز بعدش انتقال. یعنی حدود ۲۰-۱۵ روز‌.  در این دو سه هفته چند بار باید سونو بشی و هر روز چندتا آمپول بزنی. بعد از انتقال تا مثبت شدن نتیجه هم اسم آمپول ها تغییر میکنن ولی همچنان ادامه دارد.

امروز را دریاب

شش تا تخمک داشتم شش تاشم گفتن جنین شده نمیدونم والا فریز کردیم اردیبهشت انتقالمه

به امید خدا انشاءالله که بار اول مثبت میشه 

منم دعا کن 

من ۱۱ تا تخمک داشتم گفت فقط دوتاش جنین شده فکر میکنم کارشون مشکل داشته 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به امید خدا انشاءالله که بار اول مثبت میشه منم دعا کن من ۱۱ تا تخمک داشتم گفت فقط دوتاش جنین شده فکر ...

ینی از دستگاه هاشون بوده ایراد؟

نگفتن کیفیت تخمک ها و کیفیت اسپرم جطوری بوده

کاش جای بهتری میرفتی حیفه خب

ینی از دستگاه هاشون بوده ایراد؟نگفتن کیفیت تخمک ها و کیفیت اسپرم جطوری بودهکاش جای بهتری میرفتی حیفه ...

اره خیلی حیفم اومد کلی دارو مصرف کردم خودت میدونی دیگه بعد از ۱۱ تا ۲ تا 

یه خانم دیگه هم همونجا دوبار پانکچر شده دفعه اول از ۱۳ تا ۱ دفعه دوم از ۱۵ تا دوتا 

واقعا فکر کنم کارشون تو این زمینه خیلی افتضاحه

اخه دیگه رفتم اونجا نمیدونستم اینجوریه 

فکر کنم یبار دیگه بگه پانکچر کن . خیلی فکرمو مشغول کرده . سخته برام .

اونبار گفتم از ۱۱ تا حداقل ۵ تا میشه 

اره خیلی حیفم اومد کلی دارو مصرف کردم خودت میدونی دیگه بعد از ۱۱ تا ۲ تا یه خانم دیگه هم همونجا دوبا ...

خب حداقل دگ ایمجا نکن

دکترتو عوض کن 

کدوم شهری

تحقیق کن بیین کجاها خوب هست حداقل حیفه بخدا میفهمم درکت میکنم 

خصوصیه اره عه شمام تهرانی؟کجا انجام دادی؟دکتر کیه بگو

من بیمارستان شریعتی انجام دادم .

دکتر حسینی موسی 

خود دکتره خیلی خوبه اما قسمت جنین شناسیش فکر کنم خیلی افتضاحن 

چند نفرو شنیدم با تخمک بالای ۱۰ تا یکی دوتا جنین شده

شما هزینت چقدر شد؟

بیین عوض کن بیمارستانتو 

دکترتم عوض کن عزیزم 

وقتی دکتر بیمارستان شریعتی انجام میده پس جای دگ انجام نمیده با اونجا قرارداد داره 

میخای اسم دکترمو بگم بیا پیش این بیمارستان مادران حداقل پانکچز کن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز