اره خب همه دکترا همینن
من میگم شما اونو فریز داری دگ خراب ک نمیشه
بیا برو یه دکتر دگ هزینه زیاد کن بیمارستان خصوصی
ببین تخمک هات زیادن حیفه
بازم ۱۰ تا تخمک داشته باشی سری بعد شش تا جنین بشه عالی میشه
یه مرکز دگ ۶ تا جنین فریز میشه بعد میری پروسه انتقال
میدونم هزینه ها زیادن توی خصوصی اما چاره نداری