قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 عنوان نازایی 94 بازدید | 11 پست جقد دوران سختیه خدا نصیب دشمنمم نکنهعصابم خیلی بهم ریختسفشار روحی سختی بهم وارد شده خدایا کی تموم میشه این جریانات 1403/11/28 | 20:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ساکت۱۳۶۰ عضویت: 1398/05/27 تعداد پست: 10251 https://www.ninisite.com/discussion/topic/7876300/این-یه-تاپیک-اختصاصی-هست?postId=324785153 #جان_فدا💪💞☄☔🍃 غزه✌وزن اولیه 72 💔وزن هدف 60💝وزن فعلی 60.500💘من تونستم . 💞💞💞✌
marilya عضویت: 1399/06/24 تعداد پست: 199 چقد فرق دارن بنده هات با هم خدامن الان دارم خدا خدا میکنم حامله نباشم😭
هد_ا عضویت: 1403/10/01 تعداد پست: 109 واقعا سخته خیلییییییی خدا به هرکی میخواد راحت بچه سالم بده واقعامنم یه ساله درگیرشم واقعا همه ذهن آدمو درگیر میکنه
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 واقعا سخته خیلییییییی خدا به هرکی میخواد راحت بچه سالم بده واقعامنم یه ساله درگیرشم واقعا همه ذهن آد ... دقیقا منم هفت ماهه هشت ماهه درگیریشم شما علتش چیه مشکلتون جیه ای وی اف اینا کردید؟
هد_ا عضویت: 1403/10/01 تعداد پست: 109 دقیقا منم هفت ماهه هشت ماهه درگیریشم شما علتش چیه مشکلتون جیه ای وی اف اینا کردید؟ نه آی وی اف نکردم. یه بار آی یو آی داشتم منفی شدمشکلمون مشخص نیست، فقط همسرم مورفولوژیش کمه یه مقداریه ساله داره دارو میخوره و تغذیه رو هم تاجایی بشه رعایت میکنمولی فعلا خدا نمیخواد
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 نه آی وی اف نکردم. یه بار آی یو آی داشتم منفی شدمشکلمون مشخص نیست، فقط همسرم مورفولوژیش کمه یه مقدار ... موفورش چند درصده
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 یک برای همسرم با دارو شده دو درصد اما خب ای یو ای کردیم دوبار نشد طبیعی هم نشد میخایم ای وی اف کنیم منم البته نشکل اندومتریوز دارم اخه ای وی اف کنیم نشه چی اونوقن چه غلطی کنیم
هد_ا عضویت: 1403/10/01 تعداد پست: 109 برای همسرم با دارو شده دو درصد اما خب ای یو ای کردیم دوبار نشد طبیعی هم نشد میخایم ای وی اف کنیم منم ... ان شاءالله که میشه توکل به خداکجا آی وی اف انجام دادید؟
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 ان شاءالله که میشه توکل به خداکجا آی وی اف انجام دادید؟ تهران هستمفعلا ک پانکجر کردم هفته قبل خبر ندارم اصلا جنین شده یا نشده ذخیرم پایینه ۵ تا تخمک بیشتر نشد کلابیمارستان مادران انجام داد دکترم
فرنازیوسفی عضویت: 1403/10/12 تعداد پست: 61 بله کاملا درک میکنمولی خانم دکتر فرناز منتظری عزیز در مرکز مام جوری با انرژی مثبت هستن که امکان نداره امیدتو از دست بدی و خسته بشی