2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا سخته خیلییییییی خدا به هرکی میخواد راحت بچه سالم بده واقعامنم یه ساله درگیرشم واقعا همه ذهن آد ...

دقیقا منم هفت ماهه هشت ماهه درگیریشم 

شما علتش چیه مشکلتون جیه 

ای وی اف اینا کردید؟

دقیقا منم هفت ماهه هشت ماهه درگیریشم شما علتش چیه مشکلتون جیه ای وی اف اینا کردید؟

نه آی وی اف نکردم. یه بار آی یو آی داشتم منفی شد

مشکلمون مشخص نیست، فقط همسرم مورفولوژیش کمه یه مقدار

یه ساله داره دارو میخوره و تغذیه رو هم تاجایی بشه رعایت میکنم

ولی فعلا خدا نمیخواد

یک

برای همسرم با دارو شده دو درصد اما خب ای یو ای کردیم دوبار نشد 

طبیعی هم نشد 

میخایم ای وی اف کنیم 

منم البته نشکل اندومتریوز دارم 

اخه ای وی اف کنیم نشه چی اونوقن چه غلطی کنیم 

ان شاءالله که میشه توکل به خداکجا آی وی اف انجام دادید؟

تهران هستم

فعلا ک پانکجر کردم هفته قبل خبر ندارم اصلا جنین شده یا نشده 

ذخیرم پایینه ۵ تا تخمک بیشتر نشد کلا

بیمارستان مادران انجام داد دکترم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز