خودش پاک میکنه میگه اینستا تموم فردا نصب میکنه باز
همسرمنم مدام سرش تو اینستا وگوشیه ولی اصلا کاری بهش ندارم.. منم کلیپ میبینم ولی در کنارش باهم صحبت مبکنیم اصلا هم ناراحتی پیش نیومده.. گاهی بخایم میریم بیرون گاهیم ن.. خاستم بگم با دعوا حل نمیشه
بشین کنارش با هم ببینید ، یه چند تا ترفند بزن دیگه
نمیدونم بیشتر مواقع که میشینم میگه خودم تنها دوست دارم ببینم به مشاور که گفتم گفت شاید داره با کسی چت میکنه ولی نه صدای کلیپایی که میبینه میاد ولی حوشش نمیاد کنارش کلیپ ببینم